Hoi hoi, zoals jullie kunnen zien ben ik 1 dagje overtijd, wel leuk maar ik ben als de dood om te testen. Straks is het weer niks Ik lees aldoor dat een hoop van jullie niet kunnen wachten om te testen maar ik word er zo depri van, van die negatieve testen. Kennen jullie dat ook?
Hoi hoi, Ja snap je helemaal...Ben zelf pas met ronde 3 bezig. Heb vorige maand nega getest en de 1e ronde, werd ik netjes op tijd ongi, dus toen niet getest. We willen met zn allen zo graag dat je echt niet zit te wachten op nega testen. Maar in onzekerheid zitten is ook niet leuk. Gooi er gewoon een test tegenaan. Wellicht issie posi. En is ie toch nega, dan weet je dat in elk geval. Het kan dan ook nog betekenen dat je te vroeg hebt getest. hmmm als ik mezelf zo hoor, kom je helemaal niet van je onzekerheid af, dus ik help je niet echt .... Ander wacht je nog een dag of 2/3 en dan testen.... Suc6 Liefs Kweb
Ik heb er nog geen last van maar ik ben nog niet zo lang bezig. Ik heb tegen mezelf gezegd we zien het wel. De dokter zegt je moet er een jaar voor uittrekken en dat doen we nu ook. Ik ben al blij dat ik nu 2 x normaal ongi ben geworden. Misschien zeg ik over 2 maanden wat anders hoor maar ik ben vandaag ongi geworden en denk van nou op naar de volgende maand ik denk dat ik mezelf anders alleen maar gek maak. Maar meid ik zal voor je duimen
Naad, dat is ook een goede instelling en ik denk dat alle vrouwen hier hoopte dat ze zo konden denken..... Ik ben gelukkig ook gewoon netjes ongi geworden de laatste 2 rondes, dus de onzekerheid van niet ongi worden heb ik alvast niet, dat is ook wel een plus. Ik probeer ook zo te denken van: OOIT zal het een keer raak zijn...
Wel knap hoor dat je nog geen test hebt gedaan Ik zou er al een paar versleten hebben hihi. Nee maar ik begrijp je volkomen. Je bent bang voor de uitslag. Ik kan je geen advies geven, want iedereen doet het anders. Kan wel zeggen gewoon testen maja wie ben ik. Als je negatief test wil het natuurlijk nog niet gelijk zeggen dat je niet zwanger bent. (indien je inmiddels niet ongi bent geworden). En als je positief test dan heb je de dag van je leven! Eigenlijk heb je niks te verliezen. Maar ik ben benieuwd wat je doet. Als je tóch wilt testen zou ik dat morgenochtend doen met ochtendurine. Succes!
Ik denk dat ik dinsdagochtend ga testen, als ik dan nog niet ongesteld ben heb ik lang genoeg gewacht vind ik! Ik vind het echt super spannend...mh, eigenlijk ben ik geloof ik best een stresskip
Kweb, Ja t is wat jij zeg ooit zal het toch wel een x raak zijn. Ik klus vanaf volgende week weer lekker verder. Ik begrijp de vrouwen wel hoor alleen ik heb er nu nog geen last van. Ben jij al lang bezig?
Ik denk dat ik dinsdagochtend ga testen, als ik dan nog niet ongesteld ben heb ik lang genoeg gewacht vind ik! Ik vind het echt super spannend...mh, eigenlijk ben ik geloof ik best een stresskip _________________ Dan heb je zeker lang genoeg gewacht, ik hoop t voor je meid. Hoef je niet meer zo te stressen
Eerst testte ik om elke scheet en werd ik super depri van al die negatieve testen. Nu test ik niet meer. Alleen als ik echt overtijd ben. En dat scheet een hoop qua depri zijn. Zo'n negatieve test is zo definitief. Goed dat je nog niet getest hebt. Ik zou inderdaad gewoon nog even wachten tot dinsdag. Vooral om dat je ook ooit langere cyclussen had.
Ik ben 4 dagen overtijd (wat ik normaal niet heb) en steeds negatieve testen. Het is niet leuk en wordt er ook onzeker van maar ik kan het niet veranderen het is nu eenmaal zo. Afwachten is de enige optie, en hopen dat we deze week (mocht ik nog steeds over tijd zijn) een positieve test hebben. Je kan maar beter weten waar je aan toe bent.
Balen Laus, dat je overtijd bent zonder pos.test. Ik hoop dat je snel toch en pos.test in handen krijgt zodat je weet waar je aan toe bent. Ik wacht idd bewust tot dinsdag omdat mijn cyclus wat wisselend is. En wie weet...ben ik daarna stresskip af
Knap hoor Bobbie: Ik zou het echt willen weten. Maar ik vind het ook heel knap dat je zo lang kunt wachten. Succes en uiteraard hoop ik op een positieve test voor je.
oh ik herken je gevoel helemaal hoor! deze week ook weer negatief getest, en diezelfde avond werd ik ongi heb toen uit frustratie een halve bak ijs opgegeten
Hou het nog maar lekker vol, zolang je er geen last van heb, mis je alleen onzekerheid.... en dat kun je missen als kiespijn Wij zijn nu bezig in ronde 3. Heb wat ovutesten gebruikt en die van vandaag gaf wel een duidelijke 2e streep aan. Alleen nog niet zo duidelijk als die andere streep. Als het goed is kan mijn ei wel elk moment komen, dus deze paar dagen nog even flink aan de klus. Zou leuk zijn als het deze keer raak is, maar ga er nog niet van uit.
hoi meiden ik ben ook 1 dag over tijd en voel ook hele rare dingen maar het kan ook zijn dat je dat verbeeld
Ik heb juist helemaal geen 'rare dingen'. Ik voel me niet anders dan anders. Ik ben vorige week wel heel erg moe geweest maar ik ben nu ook verkouden en ik denk dat dat met elkaar te maken heeft. Verder geen verschijnselen en daarom denk ik ook eigenlijk dat ik niet zwanger ben. Maarja, de hoop hè....
ik voel me ook niet raar... heb vandaag een positieve ovutest gehad (check mn album ) en voelde destraks een hele korte gemene steek rechtsonderin, echt maar heel kort, nog niet eens een seconde. Durf alleen niet te geloven dat dit ergens iets mee te maken heeft. Als er iets is wat ik heb geleerd is dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.....
Helaas, precies waar ik bang voor was is gebeurd, ik heb negatief getest De zijn ook nog niet op bezoek dus op het moment zit ik echt op het wachtbankje, zucht. Lili20, heb jij al getest? Ik hoop voor je dat je een mooie positieve in handen hebt