Hoe vaak deden jullie het in de vruchtbare perioden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gusam, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik vroeg me af hoe vaak jullie sex hebben in de vruchtbaren perioden, en doen jullie het dan om de dag of iedere dag?

XXX Gusam

2. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Wij kluste in het begin niet regelmatig, maar toen het wat langer duurde (ik was na een jaar zwanger) deden we het vanaf een paar dagen na de menstruatie 1,5 a 2 weken lang om de dag.
    Ze zeggen dat als je het elke dag doet dat dan de zaadkwaliteit afneemt.

3. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    We hebben eigenlijk maar 1 keer geklust tijdens de groene dagen. Daarom kon ik niet geloven dat de test toch positief was :)

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Wij best vaak, maar gewoon als we zin hadden. Haha ;)

5. Trees

Trees Niet meer actief

rond mijn eisprong elke dag :oops:

6. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    wij proberen het nu om de dag te doen. Ik ben nu in mijn vruchtbare periode, maar het lukt ons gewoon niet om elke dag te klussen!

We werken allebei full-time en naast de huishoudelijke beslommeringen en sport, zijn we blij dat we 's avonds nog energie over hebben om te kroelen!

Ik wil het ook niet té "verplicht" maken. We moeten wel in de stemming zijn....... Daarom heb ik ook maar extra waxinelichtjes en massageolie aangeschaft........ ;)

grtjes,
    Mcellie

7. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Wij nu wel een zo'n beetje elke dag, maar we hebben eigenlijk beetje een dipje gehad qua sexleven. Verhuizing werkt ook niet echt mee, en nu wel in het huis zitten komt het er wel weer van ;)

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Bij de 1e ook zo om de dag, helaas is het libido flink afgenomen en bij de 2e deden we het 1x in de week ong. en heel vreemd, bij de 1e duurde het 3 maanden en de 2e was er in de 1e maand al! :D

9. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    wij doen een week na de menstruatie om de dag klussen en 2 dagen voor mijn eisprong elke dag. het schijnt dat 1x in de 2 dagen genoeg meot zijn omdat het zaad 48 uur leeft.

10. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Wij hebben wel veel geklust de afgelopen dagen. Gelukkig kwam mijn vriend donderdag avond al thuis zodat we een dag extra hadden. We hebben geen dag overgeslagen omdat wij maar drie dagen hebben en gelukkig viel het weekend in mijn vruchtbare periode :)

11. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Wij 1 week na de menstruatie om de dag en dat zo door eigenlijk, kan af en toe vaker of iets minder zijn maar meestal tot mijn ongi eraan zit te komen ;)

12. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Rond mijn ei proberen we elke dag te klussen
    alleen soms zijn we beide te moe en slaan we een dagje over.

13. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Wij deden het om de dag tijdens vruchtbare periodes. En het was echt "klussen" (echt gericht op het zwanger worden dus). Vrijen, voor de lol dus, deden we wanneer het ons uit kwam....

Erg gepland allemaal dus bij ons, maar gelukkig wel na 3 maanden resultaat...

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    NA MENS. OM DE DAG. ALS WE MOE ZIJN ( WE WEKEN ALLEBEI FULL TIME) OM DE 2 DGN. IK HEB OOK GEHOORD DAT ELKE DAG DE ZAADKWALITEIT VERMINDERD EN DAT JE 1DAG MOET WACHTEN VOOR ACTIEVE SPERMA

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb het altijd maar alleen gedaan wanneer ik zin had anders werkt dat zoiezo niet, word veel te geforceerd. Zoiezo is elke dag doen niet goed, om de dag of om de 2-3 dagen is perfect en word niet TOO MUCH zeg maar..

16. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Eerste maanden niet gericht en ook niet echt veel...we hadden zoiets van we zien t wel.
    Toe het wat lang ging duren...probeerde we om de dag te klussen, maar daar werd ik gek van en mijn man ook...was zo gepland dan.
    Toen hebben we het die maand rustig aan gedaan en had dus ook geen verwachtingen....en toen bleek ik zwanger!

17. Aidualc

Aidualc Lid

23 jul 2008
    41
    0
    0
    Wij zijn deze cyclus een week voor mijn eisprong begonnen met om de dag klussen.

Ik ben benieuwd of het heeft gewerkt!

18. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Wij deden het een week na NOD om de dag en zodra de ovutest positief was elke dag(dit was maar voor 2 dagen) daarna nog 1 keer gedaan en voila...zie banner;)

19. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    wij deden het elke dag in mijn vruchtbare periode, en kijk mijn banner, gelijk de 1e ronde gelukt!

Liefs Jojo

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wij deden (heb nu niet zo vaak zin...) het elke dag, ongeacht of het m'n vruchtbare periode was of niet.

Deel Deze Pagina