Ik vroeg me af hoe vaak jullie sex hebben in de vruchtbaren perioden, en doen jullie het dan om de dag of iedere dag? XXX Gusam
Wij kluste in het begin niet regelmatig, maar toen het wat langer duurde (ik was na een jaar zwanger) deden we het vanaf een paar dagen na de menstruatie 1,5 a 2 weken lang om de dag. Ze zeggen dat als je het elke dag doet dat dan de zaadkwaliteit afneemt.
We hebben eigenlijk maar 1 keer geklust tijdens de groene dagen. Daarom kon ik niet geloven dat de test toch positief was
wij proberen het nu om de dag te doen. Ik ben nu in mijn vruchtbare periode, maar het lukt ons gewoon niet om elke dag te klussen! We werken allebei full-time en naast de huishoudelijke beslommeringen en sport, zijn we blij dat we 's avonds nog energie over hebben om te kroelen! Ik wil het ook niet té "verplicht" maken. We moeten wel in de stemming zijn....... Daarom heb ik ook maar extra waxinelichtjes en massageolie aangeschaft........ grtjes, Mcellie
Wij nu wel een zo'n beetje elke dag, maar we hebben eigenlijk beetje een dipje gehad qua sexleven. Verhuizing werkt ook niet echt mee, en nu wel in het huis zitten komt het er wel weer van
Bij de 1e ook zo om de dag, helaas is het libido flink afgenomen en bij de 2e deden we het 1x in de week ong. en heel vreemd, bij de 1e duurde het 3 maanden en de 2e was er in de 1e maand al!
wij doen een week na de menstruatie om de dag klussen en 2 dagen voor mijn eisprong elke dag. het schijnt dat 1x in de 2 dagen genoeg meot zijn omdat het zaad 48 uur leeft.
Wij hebben wel veel geklust de afgelopen dagen. Gelukkig kwam mijn vriend donderdag avond al thuis zodat we een dag extra hadden. We hebben geen dag overgeslagen omdat wij maar drie dagen hebben en gelukkig viel het weekend in mijn vruchtbare periode
Wij 1 week na de menstruatie om de dag en dat zo door eigenlijk, kan af en toe vaker of iets minder zijn maar meestal tot mijn ongi eraan zit te komen
Rond mijn ei proberen we elke dag te klussen alleen soms zijn we beide te moe en slaan we een dagje over.
Wij deden het om de dag tijdens vruchtbare periodes. En het was echt "klussen" (echt gericht op het zwanger worden dus). Vrijen, voor de lol dus, deden we wanneer het ons uit kwam.... Erg gepland allemaal dus bij ons, maar gelukkig wel na 3 maanden resultaat...
NA MENS. OM DE DAG. ALS WE MOE ZIJN ( WE WEKEN ALLEBEI FULL TIME) OM DE 2 DGN. IK HEB OOK GEHOORD DAT ELKE DAG DE ZAADKWALITEIT VERMINDERD EN DAT JE 1DAG MOET WACHTEN VOOR ACTIEVE SPERMA
Ik heb het altijd maar alleen gedaan wanneer ik zin had anders werkt dat zoiezo niet, word veel te geforceerd. Zoiezo is elke dag doen niet goed, om de dag of om de 2-3 dagen is perfect en word niet TOO MUCH zeg maar..
Eerste maanden niet gericht en ook niet echt veel...we hadden zoiets van we zien t wel. Toe het wat lang ging duren...probeerde we om de dag te klussen, maar daar werd ik gek van en mijn man ook...was zo gepland dan. Toen hebben we het die maand rustig aan gedaan en had dus ook geen verwachtingen....en toen bleek ik zwanger!
Wij zijn deze cyclus een week voor mijn eisprong begonnen met om de dag klussen. Ik ben benieuwd of het heeft gewerkt!
Wij deden het een week na NOD om de dag en zodra de ovutest positief was elke dag(dit was maar voor 2 dagen) daarna nog 1 keer gedaan en voila...zie banner
wij deden het elke dag in mijn vruchtbare periode, en kijk mijn banner, gelijk de 1e ronde gelukt! Liefs Jojo
Wij deden (heb nu niet zo vaak zin...) het elke dag, ongeacht of het m'n vruchtbare periode was of niet.