hopelijk gaat het nu wel goed

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door minimuis, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi vandaag had ik na 4dagen overtijd te zijn een positieve test dit is de 8ste x dus hopelijk hebben we nu een beetje geluk en gaat het deze keer allemaal goed. Met de gyn hebben we afgesproken niet voor 12weken een echo te krijgen. Want vorigjaar nov was ik zwanger van een 2ling en daar hebben we 2mooie hartjes van zien kloppen 2weken later waren ze gestopt op 8weken en een paar dagen net voor de 2de echo dus nu begin het lange wachten op de eerste echo. Gelukkig voel ik me wel goed ben af en toe misselijk dat heb ik nog geen zwangerschap gehad ook weet ik dat dit niks zegt maar voor mij voelt het wel lekker :D.

groetjes

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Minimuis gefeliciteerd ik duim voor je dat het deze keer helemaal goed gaat.

Liefs Channes

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd! Ik ga voor je duimen dat het dit keer goed blijft gaan!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gefeliciteerd :)
    Ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Minmuis ik zag net je positieve test voorbij komen. Ik ga keihard voor je duimen en hoop zo dat het jullie nu eindelijk gegund is. Ik blijf je volgen meid!

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Gefeliciteerd en de duimen draaien dat het goed mag blijven gaan :)

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Super zeg! Gefeliciteerd! Ik ga echt voor jullie duimen dat het nu gewoon goed gaat, het is jullie gegunt! Alle vlindertjes zullen jullie helpen! :)

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    gefeliciteerd en ik duim ook voor je
    dat het nu goed blijft gaan !

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    bedankt voor alle felicitaties het moet toch wel goed gaan komen als er zoveel mensen mee leven.

Trees ik dacht nu moet ik ook maar dan is trees niet de enige die weer eens vol spannig zit te wachten kunnen we elkaar een beetje steunen dat hebben we ook wel nodig

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Van harte gefeliciteerd meid! Ik duim ook mee!

11. Lynnbos

Lynnbos Lid

20 mrt 2009
    42
    0
    0
    zelfstandige
    SUPER!!! gefeliciteerd! Alles blijft zéker goed gaan!! :D

12. Trees

Trees Niet meer actief

Dat is wel heel lief van je dat je speciaal voor mij nu bent zwanger geraakt :D. We gaan elkaar er gewoon doorheen trekken op de moeilijke momenten! Ik begrijp dat je geen echo's gaat nemen? Erg dapper, maar ik begrijp de keuze wel. Al ga ik voor wekelijks een echo :)

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Trees ik heb daar bewust voor gekozen omdat ik niet weer wil dat ik een hartje zie kloppen en dat het 2weken later weer gestopt is nu ben ik ook eigenlijk best wel rustig nog he ;). Wij gaan gewoon bevallen volgendjaar dat moet gewoon. 14juli moet ik wel naar de gyn voor die uitslagen van rotterdam dan zeg ik gelijk dat ik zwanger ben want anders wil de ass een afspraak maken voor een echo als ik bel dus dat doe ik lekker niet :p. Weet niet wat ik zal doen als hij het voorstel hoor maar denk het niet ben dan namelijk alleen vriend moet werken.

Ik vind het geweldig dat iedereen zo mee leeft echt helemaal top bedankt

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    gefeliciteerd :D
    ik hoop echt voor jullie dat het deze keer
    allemaal goed blijft gaan
    en je over 8 weken een mooie echo gaat krijgen ;)

15. Trees

Trees Niet meer actief

Volgend jaar bevallen! Daar ben ik zo voor :D

Ik kan me wel voorstellen dat als je een kloppend hartje hebt gezien dat je toch meer gaat hechten en de klap alleen maar harder aankomt als het misgaat. Wij hebben nog nooit een kloppend hartje gezien en dat is denk ik wel anders.

En de 14e weer uitslagen? Ik zou denk ik ook niet alleen een echo laten maken. Ik heb sowieso een hand nodig waar ik heel hard in mag knijpen voor de stress ;)

16. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Gefeliciteerd Caruli!

Ik zou ook niet kiezen om alleen naar de echo te gaan.
    Ik was enorm teleurgesteld in Maart... met 5.6 weken alleen naar de vk voor een inwendige echo waar ik iets prachtigs te zien kreeg... met 6.3 weken samen met met mijn vriend... waar we een akelig lege bm te zien kregen. Ik vond het zo sneu voor mijn vriend dat hij niets heeft mogen zien :( Dat doe ik geen 2e keer!

Groetjes cyntje78

17. kindje

kindje Lid

31 jul 2008
    44
    0
    0
    Ik weet hoe je je voelt... Maar toch heel erg GEFELICITEERD!! Het is moeilijk om tussen de onzekerheid en twijfels door ook nog een beetje te genieten...... Maar eigenlijk wel heel belangrijk.

Ik duim voor je!

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wow wat een goed nieuws!
    Gefeliciteerd zeg!
    Ik ga heel hard voor je mee duimen!

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Mijn duimen draaien mee!

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd en ik ga hard voor je duimen dat alles goed mag zijn en blijven gaan...

Deel Deze Pagina