Hallo dames, Afgelopen zondag een test gedaan (predictor). Eerste 5 minuten eigenlijk nog niets, dus een beetje teleurgesteld, maar na die 5 minuten begon er toch een vaag streepje te ontstaan. Dus toch een beetje blij? Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is want de vorige ronde was ik ineens een week te vroeg ongesteld. Uitgaande van de gemiddelde cyclus, zou afgelopen zondag de dag van mijn ongesteldheid moeten zijn. Dus misschien was het nog te vroeg om te testen, maar ik heb er ook zo'n goed gevoel over. Na de eisprong een bloedingtje gehad, kan duiden op een innesteling. Vervolgens wat pijnlijke steken in borsten en een wat zeurdigere buik (onderin). MIsselijk ben ik nog niet. Vandaag (maandag) een nieuwe test gekocht (digitale, dan is de vaagheid er in ieder geval van af) en we gaan woensdag nog een keertje testen. Maar stiekem zitten we al met het hoofd in de wolken. Nu maar hopen dat het geen teleurstelling wordt.
Meid ik zou als je over een paar daagjes nog niet ongesteld bent,weer een testje doen,en dan 1 die aangeeft ''zwanger''
Nou vanaochtend weer een test gedaan, deze keer de digitale versie van Cleur Blue.. en nog voor de minuut verstreken was verscheen er 'zwanger' in beeld. En na enkele ogenblikken wachten kwam er ook 2-3 weken bij te staan (vanaf bevruchting). Dit houdt dan dus in 4-5 weken zwanger. Dolblij natuurlijk !!! Zojuist ook meteen de huisarts gebeld en mag om half 12 meteen komen.. Ikw as al in de wolken maar nu helemaal !!!! Kan het bijna niet geloven, moet nog een beetje aan het idee wennen.