Je hoeft het niet te denken, ik weet het wel zeker. Neem gewoon contact op met je huisarts. Die kan dan eventueel nog een test met je doen en vaststelllen of je daadwerkelijk zwanger ben.
thx meiden , mijn man en moeder zegt dat ik nog een week moet wachten voor ik naar de huisarts ga. En ik geloof het nog niet jeetje wat een verassing totaal niet verwacht
Je kan natuurlijk altijd over een paar dagen nog een testje doen, maar je bent gewoon zwanger hoor . (En in principe hoef je helemaal niet naar de huisarts als je zwanger bent, je kan gewoon een vk uitkiezen en daar een afspraak maken ).
whaahahahaa sommige zitten uren te teuren op een testje waar waarschijnlijk een hele lichte streep zichtbaar is en jij hoeft het alleen maar te lezen: ZWANGER dus ik denk ook wel dat je idd ZWANGER bent whahaha.. gefeliciteerd meid!
gefeli!!!! en gek hè, moet nog even doordringen ik begin er zelf ook pas net in te geloven en een beetje aan te wennen.. heel veel gezondheid en geluk toegewenst!
Ros dankje ja ik kan het niet geloven haha maar jij ook gefeli en een fijne zwangerschap toegewenst!!
Ja, je kan nu ook al een afspraak maken met de dokter. Daar hoef je echt niet mee te wachten. Tenslotte zat er blijkbaar al genoeg HCG in je urine om het vast te stellen. Maar ik ben zelf ook niet naar een huisarts gegaan. Je kan gewoon een verloskundige zoeken en daarmee een afspraak maken.
Gefeliciteerd!! Ik ben zelf gisteren ook even bij de huisarts geweest. Hij gaf aan dat het echt niet nodig is om door hun nog een test te laten doen, want deze zijn precies hetzelfde als het soort testen dat wij gebruiken. Dus gewoon lekker van je wondertje genieten!