40+5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door blondi, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Vandaag 5 dagen overtijd. Is me toch wel een tegenvaller, bij mijn dochter braken 2 dagen overtijd mijn vliezen en de verloskundige vertelde me steeds heel mooi dat een 2e kindje vaak eerder komt... :(

Als dochterlief er dinsdag nog niet is, moet ik woensdag naar de gyn. Dan krijg ik een echo, ctg en gaan ze strippen als ik wil.
    Vanaf dan moet ik ook bevallen met de gyn.

Ik weet dat ik nog een paar dagen de tijd heb maar ik heb eigenlijk heel de hoop al opgegeven. Ik zie het echt niet gebeuren dat de kleine meid zich voor woensdag zelf meld, dat betekent dat het weer een bevalling met gyn word ipv verloskundige, dat er waarschijnlijk weer allemaal toeters en bellen komen kijken bij de bevalling etc :(
    Bij mijn oudste dochter ben ik uiteindelijk ingeleid ivm langdurig gebroken vliezen en mevrouwtje had ook nog in het vruchtwater gepoept.

Ik baal er zo van.. ik wil zo graag dat de bevalling gewoon normaal vanzelf begint. Niet weer heel dat ziekenhuis gebeuren eromheen..

2. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Hè wat vervelend. Probeer de komende dagen in je hoofd te ontspannen en met je lijf lekker bezig te blijven. Je kunt niet in de toekomst kijken- en helaas ook het streng toespreken van je kleine spruit haalt weinig uit.
    Maak een plannetje over dingen die je echt niet wilt of wel wilt- mocht het zover komen dat het toch niet loopt als gepland en je wordt erdoor overvallen.
    Ik hoop dat je kindje voor die tijd kiekiek komt zeggen!! Heel veel succes!

3. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Bij mijn schoonzus kwam het kindje ook pas meer dan een week later dan uitgerekend.
    De dag voordat ze ingeleid zou worden begonnen de weeen toch nog uit zichzelf.

Probeer je er niet al te veel zorgen over te maken. Je hebt het toch niet zelf in de hand. Probeer nog wat te ontspannen en te genieten van je laatste daagjes van je zwangerschap!

4. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    o ik snap zo goed wat je bedoeld! had ik bij nr 1.......kon het weg wegkijken die dagen! ook mijn nr 2 kwam later dan verwacht....blijkbaar vindt je dochter het heerlijk bij je! bij mijn eerste heb ik tijdens het bezoek aan de vk ongeveer gesmeekt of ze niet iets kon doen, ze heeft me toen gestript, ik moest daarna een warme douche nemen en een rood wijntje (echt!) alles gedaan en ja hoor....snachts begon het! dus misschien kun je je vk vragen of ze je wil strippen? voordat je terecht komt bij de gyn? niet geschoten, altijd mis....succes meid met de laatste loodjes oja komt de dooddoener van het jaar : "er is er nog nooit 1 blijven zitten" heel veel liefs!

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Bedankt voor jullie reacties! Doet me erg goed.
    Bij de verloskundige kom ik helaas niet meer. Als ze er woensdag niet is heb ik meteen een afspraak bij de gyn.. Nog 2 dagen te gaan..

6. En, is er al iets gebeurd? Spannend morgen zeg! Maar maak je niet te druk, als ze alleen strippen kan het ook nog vanzelf op gang komen en het kan natuurlijk ook een hele vlotte bevalling worden zonder inleiding of complicaties, ondanks dat het dan in het ziekenhuis moet! Positief blijven hoor!

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hey Luca!
    Morgen om 8.30 moet ik in het ziekenhuis zijn.
    Dan beginnen we met een ctg. Ben wel benieuwd, ik denk dat we morgen wel een datum zullen horen wanneer ik uiterlijk ingeleid word.
    Ik hoop dat alleen strippen al genoeg is!

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik zit gewoon weer thuis op de bank...
    Baby doet het goed en dr huisje is ook nog goed.
    Er is geen inwendig onderzoek gedaan, ook niet gestript dus.

Vrijdag weer terug..... :(
    Maaaaar er is nog steeds kans dat ze uit zichzelf komt!

9. Ohh wel jammer dat ze niet eens inwendig onderzoek hebben gedaan. Maar nog max 6 dagen, en ze heeft nog even de tijd zich spontaan aan te dienen!

10. Ilse73

Ilse73 Actief lid

9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 9 dagen overtijd...zucht. Morgen word ik voor de 3e keer gestript, hopen dat het nu wat gaat opleveren.

11. en, hoe was het in het ziekenhuis? Is er al een datum geprikt?

Deel Deze Pagina