Grappige dromen over je zwangerschap/aanstaande kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nora1983, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Het zullen de hormonen wel zijn, maar ik heb me daar toch raar gedroomd vannacht!:D

Eindelijk was onze kleine geboren(in droom een meisje). Blijkbaar mocht ik haar na de geboorte nog niet vasthouden, verzorgen enz(geen idee waarom:(), want dat deden de kraamverzorgster en mijn moeder. Maar na een paar dagen mocht ik haar dan eindelijk op schoot. Mijn moeder had haar gewassen, schone luier aangedaan en schone kleertjes. Toen kreeg ik haar in mijn handen gedrukt. Ik was nog geen 5 sec. aan het knuffelen of ik voelde dat ze enorm met haar buik perste en de heleboel onderscheet!! incl. mij!!:$:D:D Wat bleek nou, had mijn moeder de luier niet goed omgedaan, alles kwam er aan alle kanten langs, hahahaha! Ik had meteen zoiets van:"gatverdamme, waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen:$" dag roze wolk...:D:D:D

Wie heeft er nog meer van die grappige dromen?

2. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ik krijg een tweeling. Ik had gedroomd dat ik een keizersnee kreeg, meteen met de baby's naar huis mocht en iedereen die we kennen kwam diezelfde dag op kraambezoek. Opeens was een van de kindjes weg en had mijn vriendin die in de fietskar gelegd om mee naar haar huis te nemen, want ik zou twee babies niet aankunnen :$ Dat ging dus mooi niet door!!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nora, whoehahahahahahahahahahahahaha,(sorry) maar dit is echt TE grappig (ik denk in plaatjes).
    Ik kan me echt zo even niks herinneren, maar is ook alweer een paar jaartjes geleden, maar deze is ronduit geweldig. Zul jij raar hebben gekeken toen je wakker werd.

4. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Hahah wel grappig! Ik droomde dat ik bevallen was, ik ben daarna thuis gekomen en mijn schoonmoeder en aanhang zouden de baby na een paar uurtjes thuis brengen.. Ik bellen en bellen; ja we komen er zo aan! Vervolgens nog een keer bellen, ja we blijven hier tot "s avonds (ergens in een kraamhotel ofzo) dus ik zei dat dacht ik niet.. ik kom er nu aan, want ik wil hem zien!

Het zijn wel een soort gelijke dromen.. Bang dat iemand anders je baby afpakt ofzo haha!

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Haha! ik VOELDE me vooral raar:$ Het leek allemaal zo echt, dat ik even een seconde dacht:"jemig, straks zit écht met zo'n klein hummeltje die de boel onderpoept...". Het is onze 1e, dus weet totaal niet wat me te wachten staat.

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja, lijkt er idd wel op ja...Mss komt het omdat ie veilig bij je binnen zit tijdens zwangerschap en na geboorte opeens door iedereen maar aangeraakt, vastgepakt enz. kan worden...Je hebt toch al 9 maand een band met je kindje, die je opeens moet gaan delen met anderen.

7. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Daar heb je wel gelijk in idd! Dat is ook niet niks..

Ik heb ook een voorbeeld van de eerste, daar heb ik gelukkig veel van geleerd! Mjjn huis zat helemaaall vol toen ik thuiskwam van de bevalling, ik weet nu; eerst zelf genieten en bij komen en dan pas de mensen laten komen!

8. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik droomde laatst dat ik in een 1of ander raar ziekenhuis kamertje lag en jan en alleman maar in en uitliep. Mijn man met z'n telefoon aan het spelen was en ik lag te persen. Na dat ik net bevallen was (kindje zag eruit alsof ze al 4maanden was!?) kwam de vk en een vent. Hij deed zo'n ding om mijn buik wat de hartslag van het kindje meet en zei vertelde dat hij de monitor in de gaten hield terwijl ik ging persen. Werd toen wakker en snapte er helemaal niks meer van! !!

9. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dát is wel een hele vage droom:D Nu maar hopen dat ie niet voorspellend is...

10. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

De boel wordt ongetwijfeld nog wel ondergepoept waar je bij staat. En dan sta jij er met een stralende blik trots naar te kijken: kijk es wat mijn kind al kan!
    Mijn man heeft zelfs een keer om half 3 in de nacht foto's staan maken van de poep die tot twee meter de kamer in gespoten was tijdens een verschoning :D

11. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

ow ja dromen. Ik heb (nog) geen dromen over de baby gehad. Maar wel heb ik de innesteling gedroomd. Of in elk geval denk ik achteraf dat die nacht de innesteling is geweest. Het was in elk geval te wazig voor woorden.

Ik stond op een klif te kijken over zee. Het was laat in de avond en schemerdonker. In de verte zag ik licht schitteren op het water. Het kwam dichterbij en toen zag ik dat het dolfijnen waren. Eerst dacht ik dat het maanlicht weerkaatste op hun ruggen, maar teon ze onder me langs zwommen zag ik dat de dolfijnen zelf licht gaven. Ik kon alleen maar vol verwondering toekijken hoe ze langszwommen.

Toen ik wakker werd voelde ik lichte krampen in mijn onderbuik. Een beetje als menstruatiepijn. Maar door dat wonderlijke gevoel in die droom voelde ik me heel vredig en blij.

Ruim een week later positief getest

12. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    In mijn dromen krijg ik nesten puppies ipv een dochter...

Of vriendlief bevalt via k-snede van ons kindje, terwijl ik nog loop te puffen met een dikke buik...

En zo levensecht! hihi

13. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ik droomde dat de baby lag te huilen, heel hard, terwijl ik nog zwanger was. Ik stond serieus al naast mn bed toen ik me bedacht dat het helemaal niet kon en dat ik een krolse kat had gehoord...

14. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Afgelopen weken veel gedroomd dat ik begon te bloeden en dat het misging :(

Maar nu..
    Droomde ik dat ik moest bevallen! Mijn buik was niet eens zo heel dik en de bevalling ging vlot en deed eigenlijk niet echt veel pijn ofzo.
    En daar was ze! Een Meisje! Jeetje, daar hadden we niet op gerekend. Nu moesten we nog snel even een meisjesnaam bedenken want die hadden we nog niet.. en inmiddels was ze al een dag oud!

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik droomde laatst dat ik 41 weken was, en toen begonnen de weeën, Manlief raakte helemaal in paniek! was het op den duur zo ver om naar het ziekenhuis te gaan en was mijn man dus zo zenuwachtig dat hij geen auto kon rijden, was ik zelf naar het ziekenhuis gereden :p

16. rums

rums Niet meer actief

Tijdens mijn zwangerschap droomde ik vooral over jongens. Mijn gevoel zij mede daarom dat het een jongentje zou worden.
    Maar ik heb ook twee keer over een meisje gedroomd en dat waren verschrikkelijke kinderen (A)

Deel Deze Pagina