zenuwachtig voor uitslagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elfje, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hallo allemaal!
    ik ben nieuw hier, en wil even mn zenuwen van me afschrijven...
    ik ben sinds september 2004 gestopt met de pil, en een ong een jaar later actief gestart met proberen zwanger te raken. ik ben altijd al onregelmatig ongesteld geweest (ook voor 10 jaar de pil), en dat ben ik nu nogsteeds.. met deze reden ben ik in febr via de ha bij een gyneacoloog terecht gekomen. deze is gestart met wat onderzoekjes. het sperma van mijn vriend is nagekeken, ik heb een inwendige echo gehad en er is bloed afgenomen. de uitslag van dit alles krijgen we 24 maart.... :rolleyes: . ik vind het erg moeilijk om geduldig af te wachten.... en ergens hoop ik, dat als we 24mrt terug gaan, het niet nodig meer zal zijn. (als je begrijpt wat ik bedoel!)
    ik heb dus niet echt een vraag of zo, maar dat wilde ik ff kwijt...
     
  2. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hoi Elfje,

    Je hebt gelijk dat je het hier van je afschrijft. Dat doen we allemaal een beetje. Ik kan me voorstellen dat je nu wel zenuwachtig bent voor de uitslagen. Maar je kunt hier alle steun krijgen van alle meiden. Als je vragen hebt en wat van je af wil scrhijven dan doe je dat maar gewoon, en ik duim voor je dat het nog lukt voordat je de uitslagen krijgt.

    Gr. Moniekje
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Bah meid, dat zal wel voor een hoop spanningen zorgen he?? Ik hoop voor je dat het nog lukt voordat de uitslagen binnen zijn en dat er niets 'slechts' uit de onderzoeken komt....

    Heel veel sterkte en schrijf het lekker van je af!!
     
  4. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi!

    Dit is een hele fijne forum om van je af te schrijven, iedereen leeft met je mee!
    Ik kan me voorstellen dat het allemaal erg spannend voor je is, afwachten is een ding wat erg is........
    Wens je veel sterkte de komende tijd en dat het mee mag vallen...
    Laat je weer eens wat van je horen??

    Veel liefs An ;)
     
  5. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hebben jullie soms ook, dat je het gevoel hebt dat je er teveel mee bezig bent? bijvoorbeeld dat als je een keer 5 dagen niet hebt gevreeen, je denkt dat je je kans hebt gemist voor die periode, en daar dan ontzettend over kan zitten balen? :(
     
  6. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Hoi Elfje,

    Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb 1 december mijn eerste onderzoek bij de gyn gehad (inwendig echo, inwendig onderzoek, kweekje, bloed en natuurlijk het zaad van mijn vriend is 2 maal onderzocht).

    Iedere keer als er een afspraak staat hoop ik dat ik die kan afbellen met de reden dat ik zwanger ben, maar helaas....

    Het van je afschrijven is alleen maar goed hoor. Dat is juist het fijne aan een forum, je kan alles anoniem op tafel leggen.

    Alvast heel veel succes 24 maart!!!

    Groetjes Monique
     
  7. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Elfje!
    Ik herken dat wel, ik ben in dec (vorig jaar) gestopt met de pil. In het begin was ik er teveel mee bezig, alle kansen uitberekenen en zo. Toen het al gauw bleek dat ik erg aan het ontpillen was en niet wist hoelang mijn cyclus zou zijn, zakte het wel meer af. Vanaf vandaag zijn de :evil: er.
    Ik probeer er tegenwoordig wat minder mee bezig te zijn, het moet allemaal nog wel leuk blijven. Maar goed, ik heb misschien makkelijk praten want zolang zijn wij nog niet bezig.......

    Liefs An ;)
     
  8. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @moninque: is er bij jou iets uit die onderzoeken gekomen? mijn gyneacoloog zegt dat het waarschijnlijk aan mijn hormoonhuishouding ligt, en dat het dus opgelost zou kunnen worden met een hormoonbehandeling....

    @ an: balen dat vandaag je :evil: er weer zijn! al ben je wel weer even uit je onzekerheid....(na zo'n lange cyclus) ik probeer er zo nuchter mogelijk mee om te gaan, al valt dat soms dus tegen...

    bij de weg... ik ervaar het nu al prettig om zo van me af te kletsen! leve het internet! hahaha
    groetjes elfje
     
  9. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik wens je veel sterkte bij de gyn, dat ze maar goed nieuws mogen brengen in het ziekenhuis.... ;)
    Marian
     
  10. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Veel sterkte 24 maart.
    Ik duim voor je dat het goed komt.
    Of dat je dan al zwanger bent.
    Groetjes Hope
     
  11. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    wat lief dat iedereen zo mee leeft op dit forum! :) fijn dat je het gevoel krijgt er niet helemaal alleen voor te staan! heel erg bedankt voor al die snelle lieve reacties!
     
  12. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    sterkte 24 maart meid!!

    kuzz anita
     
  13. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Hoi Elfje,
    Wil je heel veel succes wensen de 24e.
     
  14. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Veel sterkte de 24e meid!!!
     
  15. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Nee uit die onderzoeken is weinig bijzonders gekomen. Bloed was goed, kweek ook, geen infecties e.d. Alleen zagen ze tijdens de echo een kleine cyste. De cyclus daarna weer een echo en toen was die cyste weer weg, dus geen bijzonderheden.

    Zou wel mooi zijn voor je als het probleem bij jou opgelost wordt door alleen een hormoonbehandeling!
     
  16. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    succes Elfje, hoop voor je dat je snel antwoorden krijgt en weet waar je aan toe bent en aan de gang kunt!!!
     
  17. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    en nu? wordt je nu met een kluitje het riet in gestuurd, of gaan ze nog meer doen? (sorry voor al die persoonlijke vragen hoor! :oops: )
    groetjes elfje
     
  18. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ooh sorry moo!
    ik lees net in een ander topic over je HSG onderzoek! jeetje, dat lijkt me naar. hopelijk komt hier iets positiefs uit, en ben je binnen de kortste keren hartstikke zwanger! groetjes elfje
     
  19. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Geeft niet hoor elfje!!
    Ik heb idd vrijdag een HSG onderzoek gehad en dat was echt vreselijk....Maar goed ze zeggen dat je daarna 3 maanden lang meer vruchtbaar bent, dus we gaan er nog even voor!

    Maar nee worden niet met een kluitje het riet in gestuurd hoor. Ze hebben er behoorlijk de vaart in met de onderzoeken en zitten dus ook geregeld in het ziekenhuis. Ze doen er dus wel veel aan.
    In welk ziekenhuis ben jij onder behandeling? Ik in het AMC.
     
  20. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    sterkte moo...
    en succes met klussen ;)

    groetjes babs :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina