Ik heb vanmorgen een test gedaan, en volgens mij is het raak!!! Ik moet morgen naar de HA dus ik laat daar ook nog ff een test doen... Ik heb er een foto van gemaakt maar ik weet niet hoe ik deze moet plaatsen. Ik ben voor 80 % happy....morgen nog maar even afwachten. Ben wel zojuist van de trap gevallen dus ik blijf rustig aan doen vandaag ...oh ik wou dat de dag voorbij was en dat ik naar de HA kan... Gezien mijn onregelmatige cyclus heb ik dus geen idee hoe ver ik ben.
spannend Silla!! succes morgen bij de HH en doe voorzichtig he meis!! geen rare dingen meer doen vandaag!!
hoi Silla meid sterkte ermee en probeer kalm te blijven je bent erg zenuwachtig geloof ik maar ik kan het me goed voorstellen Indey
Jah, uhhh da's een beetje het geval van te happy en niet opletten wat je doet... Ik moet zeggen dat ik wel meer pijn in mijn buik heb en mijn rug, billen en arm doen zeer... Ik baal ervan dat ik nog heel lang moet wachten voordat ik de test bij de HA kan doen ik moet er morgen om 9:30 uur zijn...ik ben zo bang dat het misschien toch niet zo is...
Ik probeer rustig te blijven maar het zit nu niet in mijn lijf. Ik heb al 2 films gekeken, ik ben veel gebeld dus dat heeft me wel wat afgeleid, nu wou ik Ophra kijken is het een herhaling, ik weet gewoon niet hoe ik mijn gedachten moet laten rusten. Ik heb mega hoofdpijn, maar dat komt door mijn voorhoofdholte en oor onsteking (vandaar dat ik sowieso naar de HA moet)... Blehhh hoe kom ik in godsnaam de dag door!!
Nou Silla, Gewoon lekker hier blijven kletsen. Heb je niet ergens nog een test liggen? Om jezelf gerust te stellen? En een streepje is een streepje toch? Nou veel succes, en ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. Groetjes kitty
Nou ja, tis een streep maar ik vind het niet blauw genoeg de controle streep is gewoon blauw en de 2e streep is duidelijk maar niet geheel blauw.... Arhhgggggggggg ik wil gewoon dat ie net zo blauw is als de controle streep !!! of doe ik nou heel raar...
he silla dat klinkt goed. maar als je een tweede streep hebt ben je toch zwanger ??? (moet je mij horen ik twijfel zelf ook nog). zeker met middagurine krijg je niet een hel duidelijke streep aan het begin. nog 1 nachtje slapen. spannend!
PROFICIAT, Ik weet zeker dat je het niet kan geloven, maar het is toch echt zo. Je bent zwanger! Een streep is een streep, of deze nou ligt of donker is, dat maakt niet uit. Dan is het HCG hormoon nog niet zo heel veel aanwezig. Dit is volgende week zeker anders. Het zal dus zo zijn dat je net zwanger bent. Nou veel sterkte met slapen vanavond want dat zal niet meevallen denk ik..... hahaha Liefs kitty