Ik denk dat mijn man vreemdgaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Jamburger, 6 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder123345

6 jul 2019
    5
    2
    3
    Vrouw
    Shit..... ik zag dit bericht gisteravond en ik wist er niks op te zeggen... ik was benieuwd hoe het nu was dus ik klik je opnieuw aan en dan dit. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!!!! Ik had graag wat anders gelezen

wishfulthinking vindt dit leuk.
  2. Ziggi

Ziggi Bekend lid

8 feb 2017
    926
    344
    63
    Vrouw
    He verdorie! Wat een nare uitkomst.
    Heel veel sterkte en wijsheid gewenst :(

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Shit zeg, sterkte!

4. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ow sh*t wat een rotsituatie ben in je belandt zeg :(
    Volg vooral je eigen gevoel en neem de beslissing waar je 100% achter staat. Maar voor nu neem vooral je tijd. Heel veel sterkte en wijsheid toegwenst!

5. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Och meis toch :(
    Heel veel sterkte ermee!

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Heel veel sterkte, kracht en wijsheid toegewenst

7. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat verschrikkelijk dit. Onwijs veel sterkte toegewenst!

DQueen vindt dit leuk.
  8. DQueen

DQueen Niet meer actief

Het is allemaal nog pril, maar heb je voor jezelf op een rijtje of je hier nog samen uit wilt komen? Denk je dat je hem dit kunt vergeven?

9. MissMolly

MissMolly Lid

15 jun 2018
    92
    61
    18
    Vrouw
    Sterkte. Ik weet hoe het voelt.

10. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ow shit, wat een benarde situatie is dit. Echte raad kan ik niet geven, maar volg je hart. Heel veel sterkte!

11. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Lieve Jamburger,

Ik weet niet hoe je je voelt, maar ik kan me zo indenken dat de grond onder je voeten vandaan is geslagen en al je dromen, wensen en veiligheid voor nu en in de toekomst is kapot gemaakt.
    Daarbij het stuk naar jou als persoon toe.
    Wat een lamlul. Ik heb er echt geen woorden voor.
    Ik wens je heel veel wijsheid en kracht voor nu en in de toekomst, wat je keuze tov hem ook mag zijn.

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hoe is het meid? slaap je een beetje?

13. Pyaar

Pyaar Actief lid

14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Jeetje.. :( had je gevoel dus toch gelijk dat er iets niet klopte.. :( ... Wat ongelooflijk klote..
    Nu je het weet, neem even afstand, neem tijd, omring je met lieve mensen die je steunen en die je kindje even over kunnen nemen... om zelf even dingen in je hoofd op een rijtje te krijgen .... en om samen te praten, als hij oprecht wil praten. Want ooohh... lees ik nou dat hij wss geen spijt heeft??! :eek:..... :cry: ...

Een keuze kan alleen jij maken.. Ik snap dat je niet 1,2,3 weggaat bij iemand met wie je net een kind hebt gekregen. Maar hij moet dan ook voor jullie willen gaan, niet alleen jij die ervoor gaat... o_O

Vind het echt super naar.. :( jij verdient dit niet, en het ligt zeker niet aan jou! :(

14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.873
    2.553
    113
    Awh wat vreselijk @Jamburger!!
    Wat ik vooral het ergste vind ik deze verhalen is dat hij eerst liegt en jou een rot gevoel geeft. Want je zit helemaal fout, hoe durf je dit te vragen en daarna zeggen goh sorry het spijt me.

Als ik het op mezelf zou betrekken zou dat voor mij einde verhaal zijn. Zeker met zo'n kleintje erbij. Ik was in die periode helemaal niet blij met mezelf en dan heb je een jonge baby borstvoeding etc etc en hij zoekt het dan lekker buiten de deur. Wat een lak aan respect heb je dan voor je vrouw.
    Voor mij was het anders geweest als hij gelijk naar me toe was gekomen en had gezegd ik heb een fout gemaakt. Dan heb je een gesprek dit is gewoon een zak. :( heel veel sterkte!

15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Och wat vreselijk :( Neem de tijd om voor jezelf te bepalen wat je wilt; verder en hem vergeven of uit elkaar gaan. Dat is echt een hele moeilijke beslissing, neem die niet te overhaast!

16. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Heb in een soortgelijke situatie gezeten .
    Gelukkig geen kids bij betrokken.
    Na veel praten besloten om samen verder te gaan, maar bij mij bleef het knagen.
    Ik kon hem niet meer vertrouwen.
    Hoe graag ik ook wilde, ik kon het niet meer.
    Het was geen keuze.
    Als hij later thuis kwam dan gepland, onbereikbaar was voor een poosje, veel in zn telefoon zat etc.. ik raakte volledig in de stress.
    Hij vond mijn reactie overdreven want het was toch besproken en afgerond?
    Werd er bot door.
    Alsnog besloten om alleen verder te gaan toen.
    We hebben het 9 mnd geprobeerd, maar het werkte niet meer.
    Helaas..

17. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Jeetje wat verschrikkelijk en wat een L.. dat hij jullie zo heeft behandeld.
    Veel sterkte en denk vooral aan je zoon en jezlf!

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh lieve TS, wat een ellende..

Jij hebt nu het volste recht hem even niet te willen zien en hij zal zijn stinkende best moeten doen om jou terug te winnen. Als jij dit wilt.. want joh wat moet het lastig zijn om hem te vertrouwen..

Hoe gaat het vandaag met je?

19. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.230
    113
    Wat vreselijk voor jou! Zo zie je maar dat intuïtie er niet voor niets is. Goed dat je niet te naïef bent geweest of het op de hormonen hebt gegooid.

Verder komt het natuurlijk nooit echt meer goed. Zelfs als je hem zou vergeven zal je nooit vergeten. En er is definitief iets veranderd in de relatie. Daarbij is er natuurlijk ook een reden waarom hij hiervoor openstond. Wellicht stond hij al niet meer volledig goed in de relatie.

20. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.273
    113
    Wat een ongelofelijke lul! Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina