Ik denk dat mijn man vreemdgaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Jamburger, 6 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Sterkte ts, zo zie je maar weer hoe bizar intuïtie werkt

2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.312
    8.792
    113
    Vrouw
    Ik snap je gevoel, maar de enige die zich heel schuldig moet voelen is hij. En dat hij zegt dat hij het contact gaat verbreken, laat mij denken dat ie dat alleen zegt omdat hij door jou betrapt en geconfronteerd is...
    Wat een kl*te situatie meis... :( Sterkte ❤

3. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    heel veel sterkte:(

4. Vollemaan1

Vollemaan1 Actief lid

29 dec 2018
    103
    79
    28
    Vrouw
    Ik vind mijn verhaal dan beter. Dan jij met je zeer nare natuurdrift.

5. roever

roever Niet meer actief

Ach, gefeliciteerd!
    Je behoort tot de zovelen die zich beter voelen dan de rest...

Desalniettemin.....
    Ga hier verder niet op discussiëren , het is al erg genoeg voor Ts!
    En ik hoop dat ze er samen of alleen uitkomen! Dat is het belangrijkste wat telt!

6. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Wat een lamlul zeg...

Zelf zou ik toch wel willen weten hoelang dit speelt en vooral de reden.
    Snap dat je nu even niet weet wat je moet doen. Volg je gevoel en denk aan je eigen geluk en dat van je zoontje. Heel veel sterkte gewenst.

7. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Ik geloof niet dat er ergens staat dat er een goede reden is.
    Want die is er in dit geval niet.
    Maar dat betekent niet dat het toch goed kan zijn de achterliggende reden te weten.
    De pijn verzachten, ook daar heeft het niets mee te maken.

Ik ben zelf bedrogen, mijn ex had al een half jaar een ander. Ik ben daar achter gekomen.
    Vond het voor mijzelf zeer verhelderend om de reden te weten.
    Want het gaat aan je knagen. Was het mijn fout? Had ik dingen anders moeten doen?
    Wellicht totaal niet reël maar zo werkt het nu eenmaal.
    En ondanks dat de fout bij mijn ex lag, heb ik er zeker wel dingen van geleerd. Hoe ik bepaalde zaken anders zou aanpakken.

Als TS besluit om verder te gaan met haar man, zullen deze dingen sowieso besproken moeten worden?
    Anders heb je geen basis om verder te gaan.

Annedore vindt dit leuk.
  8. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Ik ben wel. Benieuwd over welk topic je het hebt :oops:

9. Vollemaan1

Vollemaan1 Actief lid

29 dec 2018
    103
    79
    28
    Vrouw
    Hier ben ik het mee eens!

10. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Staat ook in de lounge. In het topic of iemand verstand heeft van computers of i.d. omdat man liegt.

11. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Dat was een ander topic. Ik kan het niet meer verwijderen :(

12. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Hier vergelijkbaar verhaal maar de antwoorden zoek ik nog steeds. Hij heeft mij nooit antwoorden gegeven. Een normaal gesprek is nooit meer mogelijk geweest nadat hij vertelde dat hij wilde scheiden en met de ander (die hij al een paar maanden had) verder wilde. En zijn affaire deed er toch niet toe want ons huwelijk was toch al kapot.... Dus hij begrijpt tot op de dag van vandaag.....(drie jaar later) nog steeds niet waarom ik er zo'n moeite mee had en soms nog heb.
    Dus of je die antwoorden ooit gaat krijgen? Ik gun het je van harte!

13. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Zo erg is het nou ook weer niet.

14. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Jamburger
    Wat een nare situatie! Wat een periode had moeten zijn dat jullie samen van jullie baby konden genieten....
    Neem nog geen beslissingen. Schakel hulp in, ga in relatietherapie. Misschien besluit je uiteindelijk toch om niet samen verder te gaan maar je hebt recht op antwoorden. Hoe lang het al speelde, hoe het zover kwam. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, hoe je ook besluit verder te gaan.
    Veel sterkte.

Bloem2310 vindt dit leuk.
  15. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.264
    113
    Centrum België
    Exact de woorden van mijn ex/partner eergisteren; ik confronteerde hem met zijn bedrog en hij weigerde daarop in te gaan (in eerste instantie). Waarom mij zo druk maken om een affaire als er tussen ons niets meer is. Duh, ze is onlangs zelfs 2x bij ons thuis geweest en ik kreeg achteraf een standje omdat ik niet hartelijk genoeg was en ze dus bij hem was gaan uithuilen omdat ze zich niet welkom voelde :eek::mad: (ze wisten toen niet dat ik van hun affaire wist). Echt de vernedering ten top... Al heeft hij zich daar gisteren dan wel voor geëxcuseerd, want zo had hij het niet bekeken...

@TS: veel sterkte de komende tijd. Heel veel van wat ik van/over jou lees is 100% toepasbaar op mijn situatie... Naar jou toe is het heel makkelijk schrijven: zet die l*l op straat, maar eens je er midden in zit lijkt alle houvast verdwenen en zijn de dingen minder evident of slaat de twijfel toe over het hoe wat waar en wanneer...

flipflop vindt dit leuk.
  16. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    O help, nog zo'n stomme vent die zo on nadenkend dat eruit floept!!
    Die ex van mij had toen ook doodleuk zijn vriendin een paar maal in huis gehaald terwijl ik werkte om met m'n meiden een dansje in te studeren als verrassing voor mijn verjaardag notabene!! Bizar hoe het beoordelingsvermogen zo verdwenen is van zo'n situatie. Hoe heeft hij het in z'n hoofd gehaald om mij dat te flikken..... De man die ik heel hoog had zitten in zijn moraal en rechtvaardigheidsgevoel. Nou dat was rechtstreeks verdwenen toen de vlinders in z'n buik verschenen.

Enorme vernedering idd voor jou toen je geacht werd zijn geheime vriendin welkom te heten in je huis. Hoe ontzettend fout en pijnlijk!
    Heel veel sterkte @Kwek, er komt zo onnoemelijk veel op je af als je wereld zo in gruzelementen wordt geslagen. En ja, tis vanaf een afstandje erg makkelijk oordelen over wat je stappen nu moeten zijn. Het is zo moeilijk om midden in deze situatie nog te gaan voelen wat jij zelf wilt en hoe jij verder wilt gaan (met of zonder hem)
    Alle grond wordt inderdaad weg geslagen, wie ben je nu als je niet meer samen in deze relatie verder gaat. Welke consequenties heeft dat voor je kinderen, voor jezelf. Concrete, materiële en tastbare consequenties maar ook emotioneel!!

17. Jamburger

Jamburger Lid

2 apr 2019
    83
    316
    53
    Ik heb hem vandaag gesproken omdat ik gek werd van de vragen die ik had. Hij vertelde dat het lust was en hij niks voelt voor deze vrouw. Ik weet niet wat ik er van moet geloven waarom had hij dan nog contact met haar. Ik voel me zelf echt heel naar en kan me amper van de bank af bewegen.

18. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    En is het contact nu compleet verbroken? Is het een bekende van hem?
    Echt heel erg pijnlijk voor je! Heel veel sterkte !!!

19. Semmy1888

Semmy1888 Actief lid

5 jun 2017
    248
    146
    43
    Wat ontzettend pijnlijk moet het voor je zijn!
    Ik ben er een tijd geleden achter gekomen dat mijn man erg lang contact heeft gehad met een ander. Bel en app contact. Ze beweren beide dat er niks is gebeurt en dat ze elkaar niet hebben gezien. (Kende elkaar wel hoor).
    Iedereen om me heen had hier een mening over en uitte die ook. Ik zelf wist niet wat ik nog moest geloven, laat staan doen.
    Hij is ruim een week uit huis geweest zodat ik kon nadenken.
    Ik heb heel erg lang gedacht dat er wel echt iets gebeurt was maar ben er pas achter gekomen dat dit niet het geval was.
    Neemt niet weg dat hij mij heel erg gekwetst heeft en mijn vertrouwen in hem weg was. Wij hebben veel samen gesproken over het waarom. En het bleek dat ik gewoon geen tijd meer voor hem had ivm een druk gezin. Wij zijn in relatietherapie gegaan en hebben elkaar weer helemaal gevonden. En natuurlijk zijn er de mindere momenten of even het wantrouwen wat de kop op steekt maar dan praten we er over.
    Wat ik wil zeggen (met dit lange verhaal) denk er zelf goed over na wat jij zou willen. Blijf met hem praten en ga evt in relatietherapie. Ik zou dat ook doen mocht je wel beslissen te gaan scheiden. Dat je geen zure ex word. Maar goed met elkaar overweg kan voor jullie kindje!
    Ik wens je veel kracht toe om nu alles te gaan verwerken!

djennes, LaLaS, roever en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    #320 Zoe123, 9 jul 2019
    Laatst bewerkt: 9 jul 2019
    In grote lijnen heb ik hetzelfde verhaal!
    De reden volgens hem: het lag aan mij. Ik zal niet in detail treden, maar het lag sowieso aan mij, altijd.
    Ik vond het verhelderend, omdat ik wist dat zijn gedrag (zich terug trekken uit de relatie, bewust met een ander aanpappen) niet aan mij lag. Dit zijn echt zijn keuzes geweest. Hij hoeft ook nooit te zeggen dat het hem spijt dat ie de affaire is beginnen, want dat heeft ie niet.
    Ik ben er ook niet meer mee bezig. Ik heb het achter me gelaten.

Werd het er makkelijker door? Totaal niet. Want wat kan je er mee...Niets, op dat moment.
    Maar elke situatie is weer anders. En nogmaals, als je een poging wil doen een relatie te redden, zal alle vuile was op tafel moeten..praten praten praten.

Deel Deze Pagina