Ik ben benieuwd of TS nog gaat reageren? Natuurlijk is ze daar niet toe verplicht, maar gezien de belangstelling en welgemeende steunbetuigingen lijkt het me wel op z’n plaats. Al heeft ze natuurlijk nu wel van alles aan haar hoofd, wat begrijpelijk is.
Ik begrijp heel goed dat ts nu andere dingen aan haar hoofd heeft, en geen zin heeft om aan zp te denken.
Jemig.. moet er nu op alles zo fel gereageerd worden. Iertje81 is vast niet de enige die zo denkt. En bij een getypt bericht hoor je geen nuances..
Dank je. Gezien TS al meerdere malen getagd is vroeg ik het me gewoon af. Was goed bedoeld. Inderdaad: waarom door sommigen zo fel? Al snap ik het wel misschien, door de manier van mijn typen, maar dan nog. Wat is hiervan de bedoeling? Wachten tot de popcorn erbij komt?
Vind dit echt een overdreven reactie! Mijn reactie is helemaal niet fel, dus begrijp helemaal niet wat je bedoelt. Lijkt me ook echt respectloos om hier een discussie te voeren. Ts komt vanzelf wel met een antwoord als zij eraan toe is.
Maar geloof dat Iertje dat niet zo bedoeld. Denk dat we ons allemaal zorgen maken om ts. Ik ben ook benieuwd hoe het met haar gaat en ik hoop dat er mensen voor haar zijn om haar te helpen.
Jouw reactie was in meervoud en er hadden er welgeteld 2 op jou gereageerd, dus dan is het niet gek dat zij concludeert dat je het tegen haar hebt.
Ts hoe gaat het nu met jou, ik hoop dat je het een beetje volhoud. Het is niet niks wat je nu meemaakt.
Bedankt voor het meeleven en sorry voor mijn late reactie. Werk, drukte, het gedoe rondom onze hond en de situatie thuis...het is veel geweest. Mijn man en ik hebben veel gepraat en hebben besloten om in relatietherapie te gaan. We weten niet of dit met het doel is om bij elkaar te blijven, maar we willen sowieso beter leren communiceren met elkaar. Om misschien weer naar elkaar toe te groeien en anders om een eventuele scheiding en de tijd daarna zo goed mogelijk te laten verlopen voor onze zoon. Nogmaals bedankt voor het meeleven iedereen.