Ik denk dat mijn man vreemdgaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Jamburger, 6 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jamburger

    Jamburger Lid

    2 apr 2019
    80
    310
    53
    Daar heb je ook wel gelijk in. Ik wil morgen sowieso met hem gaan praten
     
  2. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.622
    10.516
    113
    Hoe is je band met die vriend en zijn vriendin. Zou het gek zijn als je een van hij ineens een berichtje stuurt met veel plezier! Of: volgende keer met zijn 4-en op stap?!
     
  3. Jamburger

    Jamburger Lid

    2 apr 2019
    80
    310
    53
    Nee appen onderling gebeurt wel vaker dus dat is niet perse opeens vreemd.
     
  4. Jamburger

    Jamburger Lid

    2 apr 2019
    80
    310
    53
    Ik wil morgen met hem gaan praten maar ergens wil ik hem nu ook bellen. Ik voel me sowieso heel slecht nu door de onzekerheid en de gedachte dat hij nu mogelijk met een andere vrouw vreemd aan het gaan is.
     
  5. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Dan bel je toch? Het is je man. Als hij nu effectief toch gewoon iets drinkt gaat hij het niet raar vinden.

    Ik bel mijn man vaker als de hond iets verkeerd of scherps gegeten heeft ofzo en ik geruststelling wil.

    Je kan ook vragen of hij toevallig jouw sleutel meegenomen heeft want je vindt de jouwe niet..? Ik werd zo ooit gebeld in Duitsland want ik had ook zijn sleutel mee :').
     
    Paardenbloem, KleineLai en Aszz vinden dit leuk.
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    Wat zijn vele van jullie afwachtend joh!
    Ik zou dus nu bellen en eerlijk zijn. En dan niet tegen hem gaan schreeuwen of zo, maar eerlijk toegeven dat ik me afvraag waar hij echt is want ik voel me zus en zo, verdrietig en onzeker. Een goede partner zou je geruststellen.
     
    kly073, Manana, Louise11110 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik denk niet dat een man dit waardeert tijdens een avond op café? Voor zover we weten is hij nog niet vreemdgegaan.
     
  8. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    waarom niet? Ik kan mijn vriend altijd bellen, hij mij ook.
     
    kly073, Krekel, Manana en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ik zou niet stiekem 'bewijs' gaan verzamelen, maar het bespreken. Leg uit wat jij opmerkt en wat het met je doet, houd het bij jezelf. Vraag gewoon wat er aan de hand is, en kijk hoe hij reageert. Houd je na het gesprek een vreemd gevoel over, dan kun je altijd nog beslissen om te gaan 'speuren'.

    Jullie zoontje is net 2 maanden oud zie ik. Zou het gewoon kunnen dat hij er even uit wil om stoom af te blazen?
     
  10. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Anders bel je..
    Neemt hij op zeg je: uh.. huh? Ik moest jou helemaal niet hebben maar truusje! Wat stom zeg!

    Sorry! Fijne avond mop!
     
  11. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Ja dat wel, maar om een gesprek aan te gaan dat je hem eigenlijk niet echt gelooft en je onzeker voelt.. dat is denk ik geen gesprek om te doen op café. Maar bon, ik vraag me af wat TS nu gaat doen.
     
    momwithcamera vindt dit leuk.
  12. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Of je partner reageert heel geïrriteerd omdat hij gewoon een biertje zit te drinken en ineens belt z'n emotionele vriendin op met een heel verhaal :rolleyes: Ik mag mijn man altijd bellen, maar bij zo'n verhaal is het 'we hebben het er later even over'
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  13. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Kan je helaas niet gerust stellen of tips geven.. rot om zo je avond te hebben!

    Waar ik me wel over verbaas is dat in zn telefoon kijken zo moeilijk is voor sommige..

    Wij zijn een open boek voor elkaar. Als ik een berichtje krijg kan mijn man hem lezen en als hij even druk is zeg ik het hem en beantwoord zelfs zn berichtjes..

    Als ik het vermoeden zou hebben wat jij heb dan zou ik gewoon eens kijken in zn berichtjes..
    Is het wel zo dan is het duidelijk. Is het niet zo dan weet je dat je ook...

    Uiteraard daarna wel in gesprek gaan..
     
    Manana, JisL, Marihi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    Het is geen belletje die je elke week maakt, nee. Maar TS voelt zich zo en als ik mij onzeker voel dan bel ik. Ik leg alles direct op tafel, andersom zou ik dat ook willen.
     
    Want2beAmom vindt dit leuk.
  15. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    Mag toch hopen dat je partner je serieus neemt?
     
    Want2beAmom vindt dit leuk.
  16. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    Ik zou het niet fijn vinden om gebeld te worden als ik gewoon met vriendinnen op stap ben. Dan had hij z’n onzekerheid voordat ik weg ging moeten bespreken met me. Dus ik zou idd ook nu niet bellen om nu met elkaar dat gesprek aan te gaan. Ik zou wel bellen om te kijken of hij opneemt en als hij opneemt, waar hij dan uithangt.
     
    Paardenbloem en Novi vinden dit leuk.
  17. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Maar dit is toch geen gesprek dat je via de telefoon hebt als hij in de kroeg zit? Als ik mezelf een beetje serieus neem doe je dat gewoon thuis op een moment dat je er rustig over kunt praten.
     
  18. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Haha ja zoiets zou ik doen.
     
  19. Jamburger

    Jamburger Lid

    2 apr 2019
    80
    310
    53
    Ja dat zou kunnen maar dan begrijp ik niet waarom hij erover liegt. Het is vanaf de geboorte duidelijk geweest dat het helemaal prima is als je even tijd voor jezelf nodig hebt.
     
  20. Jamburger

    Jamburger Lid

    2 apr 2019
    80
    310
    53
    Ik ga hem toch zo bellen, niet om een heel gesprek aan te gaan maar omdat ik me heel naar voel door deze onzekerheid.
     
    fanona en Mini25 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina