Ik denk dat mijn man vreemdgaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Jamburger, 6 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Wat ga je nu doen?

    Edit: goed idee. Succes.
     
  2. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.597
    5.862
    113
    Ts is pas bevallen, zit bomvol hormonen dus dat ze emotioneel is is niet zo vreemd. Een een fatsoenlijke vent met ballen toont daar begrip voor en durft zijn biertje wel ff een paar minuten te laten staan om zijn vriendin/vrouw gerust te stellen.
     
    Krekel, Manana, Dielle en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Meid wat rot dat je je zo voelt! Ik hoop enorm dat je gevoel ernaast zit!
     
  4. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik hoop dat hij gewoon gezellig met zijn vrienden in de kroeg zit en je onzekerheid weg kan nemen!
     
  5. Jamburger

    Jamburger Lid

    2 apr 2019
    80
    310
    53
    Hij neemt niet op:confused:. Maarja misschien is hij gewoon gezellig met zijn vriend en heeft hij zijn telefoon op stil staan en belt hij zo terug. Of tja dat andere:confused:
     
  6. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.832
    12.956
    113
    Vrouw
    Als hij ergens in een kroeg zit, kan het daar best gehorig zijn. Ik hoor mijn telefoon dan vaak ook niet overgaan.
    Dus dat hij niet opneemt, heeft gelukkig niets te betekenen. Laat je niet gek maken!
     
    olleke vindt dit leuk.
  7. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik kan mijn partner ten allen tijden bellen als ik ergens mee zit. En zelfs met dit soort zaken. Ooit eens gehad dat ik dik rond en zwanger was en echt dacht dat hij vreemd ging. Heb hem na 2 weken slecht slapen op zijn werk avond gebeld en het verteld. Hij kwam meteen naar huis om het te bespreken. Toen bleek dat puur het opnieuw vader worden heel spannend voor hem was, hij in een promotie zat van zijn toenmalige werk en als klap op de vuurpijl al weken bezig was met het organiseren van een baby shower.

    Oké wel iets heel anders maar toch... praat praat praat. Mocht hij dan alsnog ontwijkend en geïrriteerd reageren, kan je altijd nog op onderzoek uit
     
    YellowEyes, KleineLai en Flamingooo vinden dit leuk.
  8. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik zou dan nu zelf die vriend bellen als hij niet teruggebeld heeft binnen 10 minuten. Wie weet neemt die op, geeft hij de telefoon aan je vriend en kun je de rest van de avond lekker relaxen:)

    Maar als jij je daar niet goed bij voelt dan niet doen.
     
    Maan14, Paardenbloem, Colour en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    Het hoeft echt nog niks te betekenen. Je kunt nog wel zijn vriend bellen, met een of andere smoes zoals eerder werd gezegd. Dan weet je in ieder geval of ze samen zijn.
     
    Colour vindt dit leuk.
  10. suikerfee

    suikerfee Fanatiek lid

    13 jan 2010
    1.694
    361
    83
    Dit zou ik ook doen. En als ze gewoon samen zijn zoals gezegd, dan even kort je onzekerheid uiten. En de rest morgen bespreken.

    Als hij daadwerkelijk liegt heb je iig bewijs, ik hoop het niet voor je!
     
  11. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Ik heb geen idee of je man vreemd gaat. Als ik dat gevoel zou hebben zou ik zijn telefoon doorspitten naar bewijs, heel kinderachtig misschien maar daar zou ik mij oké bij voelen. :oops:

    Waar ik eigenlijk op wilde reageren is het stukje dat je man veranderd is sinds de geboorte van jullie zoon. Daar herken ik mijn man wel heel erg in, het heeft 8 maanden geduurd voordat hij weer zichzelf was en het was echt ontzettend zwaar, oké wij hadden wel een huilbaby en het was echt een soort van horror. Het is nogal wat als je voor het eerst vader en moeder word.
     
    Zara75, Madelie, Viviennee en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.628
    3.753
    113
    Ik zou me daar ook oké bij voelen. Is er niets dan hoeft hij het nooit te weten toch? No harm done.
     
    Strandbal vindt dit leuk.
  13. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.850
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Misschien ter gerustelling maar ik hoor mijn tel ook zelden tot nooit in drukkere gelegenheden, ik kijk wel altijd tussendoor of ik geen gemiste oproepen heb. Ik hoop dat je snel iets hoort van hem.
     
  14. kimmaikel24

    kimmaikel24 Fanatiek lid

    22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Vind het heel rot voor je dat je je zo voelt !
    Ik heb het ook wel eens gedacht , en heb gewoon in zijn telefoon gekeken.. hij ging dan niet vreemd maar verborg wel dingen voor me en kwam erachter dat hij niet altijd was waar die zei dat die was.
    Voordat ik in zijn telefoon keek wel eerst mijn onzekerheid uitgesproken maar ontkende alles.

    In jouw geval zou ik nu gewoon die vriend bellen , zeggen dat je je man niet kan bereiken en of je hem even aan de telefoon mag.
     
  15. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Ja zo denk ik er ook over. Maar ik moet wel zeggen dat mijn man en ik hier ook wel heel open over praten, ook over exen. :roflmao:
     
  16. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Heb je toevallig geen ‘Vind mijn iPhone’ app waarop zijn telefoon ook zichtbaar is?:| Die gebruiken mijn man en ik wel eens gewoon praktisch om te kijken of de ander al bijna thuis is. Kun je iig checken of de locatie klopt. Anders zou ik inderdaad die vriend bellen denk ik. Ik zou gek worden in jouw situatie, die onzekerheid..
     
  17. Jamburger

    Jamburger Lid

    2 apr 2019
    80
    310
    53
    Was jouw man toen ook vaker weg voor werk of wat dan ook? Misschien is het een soort vluchtgedrag
     
  18. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik zou als ik zulke concrete aanwijzingen lijk te hebben stiekem, bijv ‘snachts in zijn telefoon gaan kijken. Mocht ik zijn code niet weten dan zou ik wanneer hij zou slapen zijn duim op het ontgrendelding leggen. Misschien sneaky, maar sneaky gedrag vraagt daar om. Als je het vraagt weet je het namelijk nog niet zeker. Ik zou met hard bewijs proberen te komen. En ik zou mij daar niet schuldig om voelen. Het is geen gruwelijke misdaad om in de telefoon van je partner te kijken, hoor ;)

    Ik zou niet zijn vriend bellen of app’n. Want het lijkt mij dat je man - indien hij vreemd zal gaan - hij niet zo achterlijk zou zijn om het alibi niet veilig te stellen.
     
    Zara75 en bloem82 vinden dit leuk.
  19. Jamburger

    Jamburger Lid

    2 apr 2019
    80
    310
    53
    Hij neemt niet op en belt niet terug. Vind mijn iPhone niet aan staan denk ik of in ieder geval niet in gebruik
     
  20. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat is een goede!!
     

Deel Deze Pagina