Ik denk dat mijn man vreemdgaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Jamburger, 6 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noppes

    Noppes Actief lid

    31 aug 2018
    132
    120
    43
    Vrouw
    Ik zou die vriend bellen, een hele avond/nacht in onzekerheid is hel.
    Maar ookal gaat hij niet vreemd, zou ik er niet blij mee zijn dat hij zijn telefoon niet opneemt, stel er is iets gebeurt en je hebt hem echt nodig.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  2. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ja dit, niet per se jaloers. Maar als ik z'n, gevoel zou hebben, en mijn vriend al eerder zou hebben gelogen had ik alles na gaan pluizen.

    Mijn ex durfde btw nog in mijn gezicht te liegen terwijl er bewijs voor zijn neus lag. Ja doeiiiii
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Oe, ik vind iedereen hier wel heel negatief. Vind het helemaal niet raar dat hij zijn telefoon niet opneemt of gelijk terugbelt, vooral niet als hij in een kroeg zit.

    Dat hij eerder heeft gelogen vind ik vreemd, maar praat er morgen over. Nu zo over je toeren hem bellen heeft weinig zin.
     
    Flamingooo en Iertje81 vinden dit leuk.
  4. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Wat een rotsituatie!
    Ik zou die vriend even bellen, óf even langs het café rijden.. sowieso vannacht in zijn telefoon kijken.
    Ik ben misschien ook niet degene met de beste hulp.. Ben zelf echt een jaloerse trol.
    Vind het knap dat je zo rustig blijft hoor, denk aan jezelf! Succes!
     
    bozoe vindt dit leuk.
  5. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Feit is dat hij liegt. Hij heeft eerder gezegd met een vriend te zijn wat uiteindelijk een leugen bleek. Wat mij betreft een legitieme reden om zijn telefoon te checken. Ik ben voor communicatie, maar aangezien hij eerder heeft gelogen kan je ervan uitgaan dat hij nu ook niet eerlijk de waarheid zal vertellen.
     
  6. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    De toon is al gezet toen hij loog dat hij bij een vriend was.
     
  7. Jamburger

    Jamburger Lid

    2 apr 2019
    80
    310
    53
    Hij heeft inmiddels opgenomen en gezegd dat hij in de kroeg was. Ik weet niet of ik het moet geloven maar ik laat het voor nu rusten denk ik. Ik krijg nu toch geen zinnig antwoord op mijn vragen dus ik zie morgen wel wat ga ik doen:(.
     
  8. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Ik zou zeker geen maanden in onzekerheid willen zitten (1 avond is al verschikkelijk), in afwachting tot hij een keer een fout maakt.
    Sorry ik heb echt teveel eigenwaarde om zoiets maar te laten doorduren.

    Ik zou gewoon die vriend bellen met 1 of andere smoes en/of z'n telefoon checken.
     
    Zara75, jojo85 en bozoe vinden dit leuk.
  9. Jeetje wat een lastige situatie.
    Maar wat nog erger is.. jou gevoel!
    Wat is je man voor soort man?

    Misschien ben ik heel naïef maar mijn man is vrij nonchalant en zegt bijvoorbeeld met vriend A te hebben afgesproken, komt daar iets tussen dan gaat hij naar vriend B en dan weet vriend A niks van zijn plannen.

    Mijn man zou het echt niet kunnen waarderen wanneer hij op stap is, ik hem bel voor mijn onzekerheden. Voor iets met de kinderen als er wat gebeurd mag ik natuurlijk altijd bellen.

    Is het echt een gevoel wat je hebt dat het niet klopt of wordt je onzeker ook mede door je hormonen en gezinsverandering?

    Sterkte TS, hopelijk kan je een beetje slapen vannacht!
     
  10. Pyaar

    Pyaar Actief lid

    14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    @Jamburger jeetje wat een vervelende situatie. Al die stress die je nu hebt, lijkt me niet mee te leven. Ik ging sowieso op onderzoek uit, pluis die hele telefoon en andere afspraken van hem uit! Na een kroegbezoek zal hij toch wel uitslapen.. :rolleyes: Als ik iets vond, maakte ik overal foto's of screenshots van, en in bijzijn van ouders/schoonouders zou ik hem ermee confronteren.. :p (dan sta je niet alleen, mocht hij als een klein kind helemaal flippen.. )

    Uh... jij zit niet fout hoor, door allerlei zaken uit te pluizen.. :confused: van die gedachte moet je echt af.. ! (Want als er niks was, zou je ook niks vinden, MAAR... dan zou je ook die onheilspellende gedachten niet hebben van.. hmm volgens mij klopt hier iets niet.. :confused:)
     
    Want2beAmom vindt dit leuk.
  11. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.054
    2.435
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hahaha dit is wel heel overdreven.
    Ouders erbij? Moet er niet aan denken.
    Wat hebben die er nou mee te maken.
    Als je vriend als een klein kind reageert zou ik me sowieso afvragen wat je met hem moet :roflmao:

    Zonder gekheid, het is niet netjes om in telefoon te kijken. Maar heb het zelf ook gedaan toen ik mijn ex niet vertrouwde.
    En wat ik dacht klopte ook.
    Duurde wel even want hij wiste steeds alle berichten.
     
  12. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Hoezo? TS heeft dat niet eens besproken. Wellicht is daar een super redelijke verklaring voor. Ik ben ook wel eens niet waar ik van te voren heb gezegd waar ik zou zijn. Dat is het leven hè. Soms lopen dingen anders. Dat betekent niet dat ik op voorhand aan het liegen was.

    Maar goed ZP heeft de partner van TS al veroordeeld, gestenigd en gevierendeeld blijkt wel weer...

    @Jamburger ik hoop echt dat je gevoel ernaast zit en ik zou dit topic persoonlijk laten sluiten omdat ik denk dat je veel te veel wordt opgejut door alle reacties die meteen uitgaan van het negatieve. Succes vandaag!
     
    Nina Sanders, A new day, chrystel73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Ik denk ook dat het niet bevorderlijk is dat je leest hoe anderen hiermee omgaan..
    ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik me op zulke momenten heel erg laat opnaaien door hoe anderen het zien en hier dan heftiger door reageer..
    succes
     
    Iertje81, Pechvogol en Nieuwsgierigbijtje vinden dit leuk.
  14. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Je hebt hem gebeld en uiteindelijk heeft hij terug gebeld. Ik zou echt een gesprek aan gaan. Wat meerdere al schreven, misschien is er gewoon een logische verklaring voor.

    Ik had overigens toen al met hem gepraat toen je er achter kwam dat hij niet was geweest waar hij zei dat hij was geweest.

    Ook ben ik het er mee eens dat de meningen van anderen er niet toe doen. Wij zijn er niet bij geweest. En aan speculaties heb je echt niets. Aan open en eerlijkheid wel. Sterkte
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  15. Semmy1888

    Semmy1888 Actief lid

    5 jun 2017
    248
    146
    43
    Inderdaad ga straks het gesprek aan! Vraag het aan hem, als je hem lang kent zal je goed kunnen zien of hij de waarheid spreekt.
    Persoonlijk zou ik wel in zijn telefoon kijken maar ja het kan zijn dat je daar niet meteen iets vind. Mijn man heeft heel lang een ander gehad en die wiste alles heel goed!
    Mocht je na het gesprek nog steeds een onderbuik gevoel hebben, ik heb zijn telefoonrekeningen nagepluist en ben er zo achter gekomen. Ik wist op die manier precies wanneer hij haar belde en hoe lang. Tegen mij was mijn man namelijk niet eerlijk.

    Maar misschien heeft jou man wel gewoon een logische verklaring! Probeer open het gesprek in te gaan, succes!!!
     
  16. Ninge

    Ninge Bekend lid

    27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Eerlijk? Ik had die vriend gebeld. Nu zou ik alsnog die vriendin kunnen appen, bijv. Jij ook zo slecht geslapen omdat man dronken lag te ronken ofzo... Dat omdat ik dan of gerustgesteld wordt of weet dat ik echt wel iets heb om over te praten. Hoe dan ook zou ik in gesprek gaan. In het geval dat hij niet bij die vriend was met: Ik weet dat je 2 keer hebt gelogen en dus dat er iets aan de hand is. In het tweede geval vanuit je zelf dat je je onzeker voelt in jullie relatie en waarom. Sterkte. Ik zou het niet aan de hormonen wijten, maar je gevoel serieus nemen. Je hebt er recht op om je beter te voelen en de eerste stap is uitspreken.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  17. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    - Vaker van huis
    - Niet bij de vriend waarvan hij zij dat hij bij was
    - Reageert geïrriteerd als ze zijn telefoon pakt, terwijl dit eerder normaal was

    Het gaat niet om één ding. Het gaat om een optelsom. Meestal voelen vrouwen haarfijn aan als iemand iets te verbergen heeft.
     
    Novi vindt dit leuk.
  18. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Hmm ja, dit topic zal jouw gevoel niet ten goede komen...

    Kijk, met de baby vind ik alles wat je tot nu toe hebt genoemd gewoon verklaarbaar. Ook dat hij gisteren zijn telefoon niet opnam. Ik heb zelf het geluid altijd uit staan en zou mijn telefoon dus ook niet horen. Maar ja, jij loopt hier nou eenmaal mee rond. En daar moet je wat mee. Zoals eerder aangegeven zou ik gewoon zijn telefoon uitpluizen. En als je gerust gesteld bent (daar ga ik gewoon van uit!) alsnog het gesprek aan gaan! Het één sluit het ander niet uit en alleen in zijn telefoon kijken veranderd zijn gedrag niet dus daarover zul je je sowieso moeten uitspreken.

    Sterkte!
     
  19. miramare

    miramare Bekend lid

    1 mrt 2013
    736
    143
    43
    Ik zou voor dat ik vandaag het gesprek aan zou gaan, toch eerst checken of hij echt metzijn vriend weg is geweest. Dan weet je heel snel of hij echt de waarheid spreekt.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  20. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam

Deel Deze Pagina