Goedeavond iedereen, 9 november eerste dag van mijn menstruatie. Sinds zaterdag ben ik aan het testen met ovulatietesten. Wat denken jullie? Sinds vandaag ook heel licht bruine afscheiding.
Je kan het best 2x per dag testen, ik gok dat je piek tussen de test van de 19e en de 20ste lag Heb je iets gemerkt aan je afscheiding? Daaraan zag ik heel goed wanneer mn eisprong was
Om eerlijk te zijn heb ik daar niet echt opgelet! Maar bedankt voor de tip! Mijn vriend en ik hebben gelukkig zondag nog geklust.
@SMJD Het bloeden is naar 2 uurtjes gestopt. Heb wel last van een zeurend gevoel aan de linkerkant van mijn buik. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil.
Dit dus. De 19e was nog maar dag cd 10. Dan zou een eisprong op cd 12 zijn wat niet klopt met een cyclus van 28-32 dagen. Daarbij ben je net 2 mnd vd pil af en dus is je cyclus nog volop bezig zich te herstellen. Je test was niet posi.. en je hebt hem dus niet gemist Rustig aan doortesten dus
Eens met rogijuli, had ik even overheen gelezen. Dan idd rustig doortesten. Helemaal niks raars als je net met de pil bent gestopt. Zou hiervoor dus niet meteen naar de huisarts gaan
Je Sorry, maar je kunt je hele cyclus deze streepjes hebben. Zou kunnen dat de test gaat oplopen maar dat hoeft niet
Een lichte streep zegt helaas echt he-le-maal niks. De meeste vrouwen hebben dit hun hele cyclus wel.
Bedankt voor jullie reacties. Ik begin steeds meer oud bloed te verliezen... Ik denk dat mijn menstruatie snel komt.