Hier met 8,5 maand nog geen tand te bekennen maar ze krijgt al sinds ze 7 maanden is elke dag een soepstengel of een rijstewafeltje, en geloof me, ze sopt dat spul net zo lang totdat ze het weg krijgt Of ze gebruikt die twee killer kaken van haar, haha!
Banaan en peer zijn zacht zelfde als peen en boon, plat duwen met de tong. Maar.. soepstengels en rijstwafels eet mijn (tandloze) 1 jarige pas vanaf 9mnd. Gewoon, voor de afwisseling. De euroshopper AH soepstengels zijn goed te soppen. De volkoren helaas niet. Daar stikt ze sowat in als ze een stuk afgebroken heeft. Maar ik gaf het dus pas ergens met 9 mnd. Vooral bij oma, omdat die steeds (nijntje) koek wilde geven en ik dat niet wil
Ik vind het ook niet nodig om soepstengels e.d. te geven aan een baby van 6 maanden, maar aan de tandjes ligt het niet hoor. Mijn zoon heeft nog maar een inieminie stukje tand onderin en eet echt alles! Mijn dochter daar in tegen had met 10/11 maanden heel veel tanden en kauwde niets, verslikte zich in stukjes eten en dat heeft nog een hele tijd geduurd.