Dat snap ik ook, maar als iets zo duidelijk is dan is een diagnose juist een verademing omdat je dan de hulp krijgt die je kind zo hardt nodig heeft... bijv: onze zoon kan niet stil zitten en dan bedoel ik echt de hele dag rennen praten en druk zijn,Op de peuterschool hadden ze gewoon de deur los zodat hij op de gang kon rennen hij kon/kan zich gewoon niet concentreren. Hij heeft hierzelf ook veel last van! Ook zit hij vaak in een fantasie wereld en kan hier met moeite uitkomen. Hij kijkt niemand aan en wappert veel met zn handen vooral als hij een touwdje of snippertje papier heeft. Rent vaak rondjes en slaat overal drie keer op. Doordat de hulp zosnel kwam zit hij nu op een speciale school en krijgt hij meds hierdoor kan hij zich beter concentreren en gaat het beter op school! maar ik snap jou ook bij sommige kinderen is het niet zo duidelijk
Ik wil ook echt geen label plakken op hem. Misschien zien ze iets heel duidelijk en misschien ook niet. Als we maar hulp krijgen om hem te helpen met zijn frustratie . De kinderarts zei dat ze heel onrustig werd van hem en dat ik er bij zat en heel rustig reageerde op hem en dat ze zag dat we er goed mee om gingen dus dat scheelt wel.