Goedeavond allemaal Ik ben nieuw op deze site en had een vraagje ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan maar ik weet niet helemaal wat we er van moeten denken ik zie wel een heel licht streepje maar dan ook echt heeeeeel licht Wat denken jullie
Ja streepje stond er na 6 min dus 1 min later dan op de verpakking staat echter was het streepje wel heel licht roze en is het nu paars dus ga ik er niet vanuit dat het met de 6e minuut al een indroogstreepje zou zijn. Deze heb ik wel eens eerder gehad en die waren dan niet licht roze maar gelig
Ik heb zelf vaak van dit soort streepjes gehad en niet zwanger. Over 2 dagen idd weer testen en hopelijk is ie dan donkerder!
Als het na de 5 min was vrees ik voor een indrooglijn, Maar zolang je geen menstruatie is, is er hoop, morgen opnieuw testen en hopelijk donkerder... Laat je dan wat weten?
Belangrijke vraag; waar zit je in de cyclus? Ik heb deze streepjes ook gehad, niet zwanger dus laat je niet gek maken! Helaas geven 2v5 tegenwoordig vaker dit soort streepjes (zie deze pagina) maar hopelijk hoor jij bij de uitzondering en is het raak! Er valt niets meer te doen dan afwachten, succes
Vandaag is de 3e dag voor dat ik me menstruatie moet krijgen. Mijn vriendin die had 4 dagen voor haar menstruatie ook zo'n streepje en twee dagen later een volledige streep Ik ben heel erg benieuwd als il nog een test gedaan heb (deze zou morgen ochtend worden) dan zal ik het zeker laten weten en hopelijk met een donker streepje
Ik zie hem ook hoor! Ik heb zelf nog nooit een indroger gehad eigenlijk. Als ik niet zwanger was dan was de test na een dag nog steeds omo-wit en bij wel een zwangerschap dan stond er inderdaad eerst een vaag streepje die dan na een dag indroogt tot een paarsig streepje maar nog steeds positief dus. Hopelijk loopt hij mooi op!