betrouwbaar testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door gemini020, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Hoi hoi, ik zou graag advies willen van de duidelijk ervaren testers op dit forum. Ik wil graag vandaag testen maar vrees dat het me niet lukt om 4h niet naar de wc te gaan, vannacht moest ik ook elke 2 uur. Ik heb nog niks gedronken en ga het nu zo lang mogelijk ophouden, heeft iemand enig idee hoe betrouwbaar een zwangerschapstest dan is? Ik was van plan om een early te doen zodat het ook een eventuele lage concentratie oppikt.
     
  2. Moli

    Moli Niet meer actief

    hoeveel dpo ben je?
     
  3. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Geen idee. Ben in augustus gestopt met de pil en heb sindsdien alleen mini bloedingen gehad dus heb nog geen idee van mn cyclus:)
     
  4. Shaker

    Shaker Actief lid

    14 aug 2014
    231
    0
    0
    Ik heb met de kruidvat 2v5 's avonds positief getest en dat was 10 dagen na mijn eisprong.
    Gewoon een keer proberen! Succes!
     
  5. em3

    em3 Actief lid

    25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik had de laatste tijd ook steeds onregelmatig bloedverlies en afgelopen weekend bloedverlies tijdens het vrijen. Eigenlijk tegen beter weten in heb ik een test gedaan. Knal positief smiddags om 15:00 uur.
     
  6. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Bedankt voor de reacties en het positieve verhaal van Em3. Gefeliciteerd!! Ik heb vanochtend helaas negatief getest. Was dus wel maar 2h na vorige keer plassen. Kan dat effect hebben gehad? Was het bij jullie wel minimaal 4h?
     
  7. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.829
    1.677
    113
    Vrouw
    Als je zwanger bent, loopt het zw.schaps hormoon steeds verder op. Op een gegeven moment maakt het niet uit wanneer je test... Dan is hij altijd positief. In het begin is wel verstandig om s ochtends te testen (als je niet om de 2 uur naar de wc moet dan ;)
    Mijn ervaring is dat de goedkope kruidvat testen best gevoelig zijn. Ik testte een dag voor m'n nod positief met die test.

    Heb je het vermoeden dat je zwanger bent?
     
  8. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ik had dat gevoel wel maar symptomen van ontpillen en zwangerschap overlappen natuurlijk nogal, plus ik ben herstellende van langdurige virusinfectie waardoor ik ook moe (en emotioneel) kan worden. Ben ook nog nooit zwanger geweest dus echt weten doe ik het niet. Voel me geweoon anders en buik voelt raar
    Als ik vannacht niet telkens hoef te plassen probeer ik het morgen misschien wel. Anders volgende week, als er nog niks gebeurt
     
  9. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.829
    1.677
    113
    Vrouw
    Zou inderdaad ook even een weekje wachten.. anders maak je jezelf helemaal gek ;)

    Zou makkelijker zijn als je je cyclus een beetje kent.
     
  10. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ja inderdaad! Zou het ook helemaal niet zo erg vinden om ongesteld te worden, weet ik iig dat het allemaal werkt en heb ik duidelijkheid.
     
  11. em3

    em3 Actief lid

    25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Snap je helemaal hoor. Het is vervelend om ongesteld te worden als je dat niet wilt. Ik was een tijd zo erg ermee bezig dat ik ook symptomen leek te faken ofzo. Hield mezelf voor de gek. Verschrikkelijk is dat want je kunt er niks aan doen.
     
  12. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Het is inderdaad ook nooit goed. "Vroeger" wilde ik niet ongesteld worden en nu maar al te graag. De eerste keer dan iig, daarna mag het weer wegblijven om een leukere reden dan ontpillen..
     

Deel Deze Pagina