Nana word 29 juli 1 jaar en heeft tot nu toe nog geen enkele tand. Ik dacht dat er beneden wat door kwam, zitten 2 streepjes maar dat zit er nu ook al 3maanden zonder dat het veranderd. Moet ik me zorgen maken? Of gewoon nog geduld hebben?
Gewoon geduld hebben Mijn oudste 2 dochters kregen ook pas tanden met 1 jaar! Mijn jongste van nu ruim 8 maand heeft ook nog geen tandjes.
hier ook nog niks, is nu bijna 9 maanden en ik ben ook aan het afwachten maar geef bv dusvindt het niet zoooo heel erg haha
Kan nog komen....zorgen maken heeft zowiezo geen zin; je kan er toch niks aan doen. Sommige kindjes krijgen het gebit gewoon later.
Komt goed... Wacht maar, over een paar weken komen ze als paddestoeltjes uit de grond tevoorschijn schieten! En dan hopelijk zonder al teveel problemen Hier begonnen we 'pas' met 9 maanden en inmiddels zijn we 5 weken verder en zijn er al 6 tanden door en met nog 2 bezig!
Helemaal geen zorgen over maken, want het komt vanzelf goed. Bij een neefje van mij kwamen ze ook pas nadat hij al een jaar was. En kinderen die laat tanden krijgen, hebben vaak een heel sterk gebit.
Hoi Onze dochter kreeg met 14 maanden haar eerste tandje. Nu is ze 20 maanden en heeft 2 ondertanden en 2 boventanden en 2 kiezen. De boventanden en kiezen heeft ze eigenlijk net een paar maanden. Dus echt vlot gaat het nog steeds niet maar heeft er wel jammer genoeg wel veel last van. Ze komen vanzelf hoor. Helaas schijnt het zo te zijn dat het wel pijnlijker is omdat het tandvlees harder is. Op zich wel logisch want ze kauwen natuurlijk al wel een hele poos met hun kaakjes. succes
Ik zelf kreeg met 15 maanden pas m'n eerste tandje door. En heb echt een compleet gebit gekregen. Dus ze komen vast wel denk ik.
volgens mijn tandarts is het alleen maar beter. zo lang als ze beschermt onder het tandvlees zitten . zodra ze door gekomen zijn worden ze blootgesteld aan alle omstandigheden en zoetigheid etc!
Raar hè, als die tandjes maar niet door willen komen? Je gaat je afvragen of je kind wel met tanden is afgeleverd . Herkenbaar. Bij onze dochter duurde het ook tot rond haar eerste verjaardag voor de eerste tandjes doorkwamen.
bij ons kregen de meiden met 14 mnd tandjes, meteen 3 tegelijk. nu met 20 mnd heeft de een er nog maar 5 en de ander al iets van 10
was me eerste verjaardag ook tandlos, toevallig dat je kindje jarig is op dezelfde dag, mocht het hoop geven, de mijne kwamen door toen het november 1989 was.
Mijn zoontje was 13 maanden toen hij zijn eerste tand kreeg en binnen een half jaar had hij zijn hele gebit!