Ik denk voor(weeen ) 31wk !!!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bo88, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo88

bo88 Lid

18 nov 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo vk,

Ik heb een vraagje, ik heb 10 juni vreselijke ongesteldheidspijnen gehad, en nu vanacht weer!
    Moest van me vk naar het ziekenhuis en daar aan de bewaking gelegen maar er viel niets te zien!
    Kreeg een beetje het gevoel alsof ze me in het ziekenhuis ook niet geloofde en ze stuurde me weer terug naar huis (nu lig ik hier dus op bed) en maak me veel zorgen!
    Heb nog steeds af en toe pijnlijke steken in mijn buik, maar gelukkig is het ongesteldheidsgevoel weer weg.
    Ik ben nu 31weken en 3 dagen zwanger en ben bang dat het eerder komt ( ik heb zo voorgevoel)
    Kan jij mij wat meer vertellen?

Gr Bo

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Ho Bo,

vervelend voor je; da's een onzekermakende klacht die je hebt. Hebben ze je urine op een infectie gecontroleerd? want dat kan ook een oorzaak zijn voor wat je beschrijft. Fijn dat de vk je in ieder geval doorstuurde ter observatie en dat het ctg geen rare dingen liet zien. Als ze aan de hand van het ctg echt denken iets te zien dat op een vroeggeboorte kan duiden, laten ze je niet naar huis gaan hoor, dus ik denk dat je wat dat betreft wel mag geloven wat ze zeggen. Maar het is wel verstandig weer aan de bel te trekken als het gevoel van regelmatige krampen terugkeert. Maar zolang je geen bloed verliest, je je kindje nog elke dag voelt en de pijn minder blijft of weggaat, maak je aar niet teveel zorgen. Doe rustig aan, want soms duidt die pijn ook op dat je te druk bent. En wat ook voorkomt is groeipijn waardoor je baarmoeder wat krampt. Bij 20 en 30 weken heeft je kindje een groeispurt en dus ook je baarmoeder. Ook kan je kindje dusdanig hebben bewogen dat j baarmoeder geprikkeld is geraakt. Dus doe rustig aan en trek aan de bel als je het niet vertrouwt.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina