help!! raar slijm/vliesje verloren??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DewiEsmeralda, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DewiEsmeralda

4 mei 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 DewiEsmeralda, 14 mei 2015
    Laatst bewerkt: 14 mei 2015
    Hoi allemaal.
    Ik heb vanmiddag heel raar slijm verlies gehad. Ik schrok er echt heel erg van, heb dit nog nooit meegemaakt. Ik heb endometriose, dus heb wel vaker raar bloedverlies gehad met klontjes etc. Maar dit was bizar. Ik ben sinds een paar maanden gestopt met de orgametril dus misschien heeft het daar iets mee te maken?
    Vanuit het niets voelde het alsof ik ongesteld werd. Ik ging naar de wc om het af te vegen en ik zie een klont/sliert van zoon 5 bij 2 centimeter.

Gek genoeg was het niet echt bloed. Om de klont zat doorzichtig slijm heen en de klont zelf was een beetje Bruinig. Omdat ik dit nog nooit had gezien raakte ik het aan, ik kon er ook echt aan trekken en het was net alsof ik echt een vlies in mijn handen had. Het was Bruinig doorzichtig vlies met een paar rode draadjes er in. Daarna nog een paar keer afgeveegd, het zelfde soort slijm maar dan Veel minder. Het gekke is dat er dus niet echt bloed bij zat zoals bij menstruatie en ook geen bruin bloed. Ik heb nu ook geen bloedverlies.

1 of 2 dagen terug had ik als het goed is mijn eisprong en heb 1 dag daarvoor seks gehad. Dit is dan toch veel te vroeg voor een innesteling? Ik had vanaf de avond na de gemeenschap al wel een beetje hele lichte krampen in mijn buik. Ik voel altijd mijn ei sprong maar deze keer niet duidelijk, op de lichte krampjes na.
    Heeft iemand dit wel eens gehad? Ik hoop echt dat iemand iets weet, want ik kan nu niet de gynaecoloog bellen en maak me toch wel zorgen.:(

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Geen sperma...?

3. DewiEsmeralda

4 mei 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 DewiEsmeralda, 14 mei 2015
    Laatst bewerkt: 14 mei 2015
    Nee dat lijkt me niet... Sperma ziet er helemaal niet zo uit. Het voelde wel toen ik op stond alsof er sperma terug liep, maar zo zag het er dus niet uit en het is nu paar dagen geleden dat ik voor het laatst gemeenschap heb gehad. Dat kan toch niet dat het er na paar dagen zo op die manier uit komt? Ik kon het echt met me handen uit elkaar trekken en dan bleef het nog heel en was heel stug.

4. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Ik zou het ook niet weten eerlijk gezegd!

Ik heb wel eens wat kleine klontjes verloren ook super rekbaar slijm met hele mini dunne bloeddraatjes erin maar dat kan bij mij niks betekenen want ik zit aan de pil...

5. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Klinkt alsof je je eisprong gevoeld hebt en toen vruchtbaarslijm had. Daar kan je namelijk ook flinke draden mee trekken zonder dat het breekt. Het ziet er een beetje uit als rauw eiwit.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb dat ook een keer gehad. Lijkt op een lapje vlees ofzo. Bleek baarmoedsrvlies te zijn, volkomen normaal.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat dus.

8. DewiEsmeralda

4 mei 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik denk dat het dan het meeste overeenkomt zoals jij beschrijft over het slijmvlies. Het vruchtbare slijm rond de ei sprong was het zeker niet want dat hou ik altijd goed bij. Gelukkig geen last meer van gehad.

Deel Deze Pagina