Jeetje. Sterkte. Was de knaller deze week of vorige week want anders heb je idd wel erg snel symptomen. Ik denk wel dat als je niet zwanger bent het een les kan zijn. Wat je doet en met qie maakt niet uit, maar hoe dan weer wel. Een ongeluk zit echt in een klein hoekje ook al zijn sommige stellen maanden of jaren bezig met proberen. Sommigen floepen er echt eoorheen.
Ik heb mijn eisprong gevoeld woensdag avond/donderdag ochtend. Dat is nu een week geleden dus daar zal ik nu geen last meer van hebben.
Ja dan ben ik bang dat je moet afwachten. Het kan helaas wel raak zijn maar t kan ook niet raak zijn en als het raak is kan het nog steeds mis gaan. Je weet het pas na je nod met een test
Oei nare situatie. . Ik denk ook dat het kan, maar persoonlijk voel ik ook van alles en wordt toch ongesteld. Andere optie. . Lekker gaan stappen met veel sterke drank (Als het niet gewenst is natuurlijk) Sterkte. Liefs
Vaak wat je voelt is niet de eisprong maar het groeien vd follikel. Dat is medisch bewezen Maar blijkbaar wil je graag zwanger zijn. Ik ga er maar vanuit (gezien je eerste bericht) dat je hoopt dat het van vriendje nr 2 is. Helaas moet je nog een week wachten voor de test en dan pas weet je het zeker en kan je beide mogelijke vaders inlichten. Als ik jouw was zou ik ook nog ff een SOA test laten doen. Zou lullig zijn als je iets aan je kindje overdraagt. Mocht je iets hebben opgelopen kan je dat nu al gaan behandelen zodat de infectiekansen klein blijven.
Nee dat hoop ik niet.... maar het groeien van de follikel? Dat is nog voor de eisprong dan? Misschien zijn mijn klachten toch een placebo effect dan.... zo vervelend...nog een hele week wachten...gaat nietecht snel als je stress hebt... pffff.
OK, kon het niet goed uit je verhaal halen dat het een week geleden was. Stel dat vorige week donderdag je eisprong was dan zit je nu op 7dpo. Erg vroeg voor klachten, maar goed, je hoort vrouwen die al heel vroeg klachten hebben.. Je zou een vroege test over 3 dagen kunnen doen. En stel, je bent zwanger, dan zou het van beide bedpartners kunnen zijn, dus dan is een DNA test wel een idee ja. En ik ga ook met m'n voorgangsters mee: doe alsjeblieft een soa-test. Ik hoop dat je met de schrik vrijkomt en volgende keer goed nadenkt en beschermd vrijt. Sterkte met de situatie.
Mijn zwangerschap die een miskraam is geworden gaf ook al met 5 dagen na de eisprong precies deze zelfde "klachten" die ik anders nooit heb, dus ik krijg het er wel benauwd van nu.. en ja... alle lessen die jullie me lezen zijn terecht en ook allemaal al door mn hoofd gegaan. Heb teveel shit meegemaakt dit jaar. Neemt niet weg dat ik beter op had moeten blijven letten...
Hallo Allemaal! ik probeer samen met mijn vriend nu al ongeveer 8 maanden zwanger te worden. Elke keer is het weer een teleurstelling als ik toch ongesteld word. Mijn vriend is surinaams en ik heb ik februari een speciaal drankje gedronken om je baarmoeder te reinigen. ( een Surinaamse ritueel) Dit heeft echt geholpen want ik had echt veel pijn in me baarmoeder nadat ik het had gedronken en 2 weken geleden heb ik het weer gedronken en had ik amper pijn meer. Nu zit is 8 dagen voor mijn NOD en heb ik echt ( denk ik) verschijnselen. Zoals: Gevoelige borsten ( douche stralen erop deed bijna pijn) Ik heb waterige afscheiding Ik heb het constant ijskoud Beetje last van obstipatie En minder zin in seks. Meer puistjes Nou vroeg ik mij af wat zijn jullie ervaringen hiermee of wat denken jullie erover? Ik hoop het echt en probeer mij er niet zoveel mee bezig te houden vooral ook omdat mijn vriend elke keer teleurgesteld is.
MissNoes, dit is niet de juiste plaats voor je vraag. Je kunt antwoord krijgen in je eigen topic. On topic: TS het is niet zozeer dat ik je de les wil lezen, maar ik weet uit eigen ervaring dat gezondheid een groot goed is en zeker als je een nare tijd doorgaat, zorg alsjeblieft goed voor jezelf. Sterkte met wachten.
Ook op gezondheid vlak heb ik laatste 6 jaar hele diepe dalen gehad, dus ik weet heel goed hoe belangrijk en groot goed het is... een week duurt lang als je moet wachten...
En wat als er een dubbele eisprong plaats heeft gevonden (wat helemaal niet heel erg uitzonderlijk is) en eitje 1 door man 1 is bevrucht en eitje 2 door man 2? Kan het niet helpen maar blijf het apart vinden dat je druk in de weer bent met ovulatietesten wanneer je geen relatie hebt en niet actief bezig bent met zwanger worden. Of zit het verhaal misschien anders in elkaar? Geen relatie meer, verdriet van de miskraam en rond eisprong zoveel mogelijk onveilige seks hebben in de hoop dat het raak is? Zou niet mijn keus zijn, maar hormonen kunnen soms aparte acties bij vrouwen teweegbrengen.
Ik zal eerst is even afwachten of je uberhaupt zwanger ben, en je eigen dan pas druk gaan maken van wie. Want als je zwanger ben dan kan je daar toch niets meer aan veranderen en kan je een dna test laten doen.. Alleen voortaan had je beter als je met random personen seks ga hebben een condoom kunnen gebruiken ivm soa's enzo. Maarja dat is een beetje laat nu... En je hoeft helemaal niet zwanger te zijn je lichaam kan je ook voor de gek houden omdat het nu eenmaal zo is verlopen en dat er een kleine kans bestaat dat je zwanger bent van 1 van de 2 dat je lichaam je "voor de gek" houdt. Nog een paar dagen wachten dan weet je het..
Na je positieve ovutest is je eisprong 24-48 uur later. Dus donderdag op z'n vroegst. De meeste vrouwen voelen idd niet hun eisprong, maar de eindspurt in groei(expansie van de follikel), dus misschien was je ei pas vrijdag. 6 dagen na vriendje 1. Wist hij van vriendje 2? Onderzoek heeft aangetoond dat sperma van mannen die weten dat er een ander in het spel is, meer en beter is dan normaal. Sperma kan tot 5 dagen overleven, maar dat is wel uitzonderlijk. Het kan dus van allebei zijn, maar is niet waarschijnlijk. Denk dat je nog een paar dagen geduld moet hebben om te testen. Als je zo vroeg symptomen hebt, kun je ook vroeger testen. Laat wel intussen een soatest doen bij de ha. Als je toch verder wil met vriendje nummer 2 moet je wel weten waar je aan toe bent. En hij ook.
Madelie..jij maakt het wel heel bont... en nee, zo zit het niet in elkaar... Ze zijn allebei mijn partner niet, en ze zijn ook allebei niet zo "random"... ideaal is anders... maar random zijn ze niet...
Zo dan denk je wel erg extreem... Sorry maar vind dit een beetje ongepast en privé zeg maar... Ook niet de vraag van de TS.. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens TS over een paar dagen testen... Zit niets anders op. Kans is klein omdat je vandaag of morgen pas ovuleert. Maar toch niet onmogelijk.