Meiden yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssss Na maanden wachten tot mijn cyclus weer opgang zou komen na ruim 11 maanden volledige borstvoeding, zijn wij in de 2e ronde zwanger Het is nog pril en nog geen knaltest maar duidelijk positief
Hey meissie....ik ben zooooooo blij voor jullie...nogmaals gefeliciteerd!!!!! kreeg er een beetje tranen van in mn ogen zo blij dat ik ben ( hormonen ) enne je weet het he.....zo licht was mijn streepje ook een paar dagen voor mn NOD...dus over een paar dagen heb jij gewoon een dikke vette roze streep
Wat lieffff zijn jullie bedankt meiden!!!! @Giraf, jaaa I Love Smeppen @M80 ohhh ja ik heb dat emotionele ook heel erg, vd week een zp-dinnetje hier een goede echo ze had daarvoor een miskraam gehad en ik moest ook gewoon bijna huilen en (elke keer waaronder jij) wanneer er iemand zwanger was voelde ik me zo gelukkig hahaha grappig dat dat zo vroeg al kan!
GEFELICITEERD LIEVERD!!!!! Hoe reageerde je vriend?? Geniet er lekker van meid!!!! Mijn test was ook zo licht 3dagen voor NOD Bisoussss!!!!
Thanks meiden en deze foto dan duidelijker kan volgens mij niet en dez cb test is in middag gedaan Manlief reageerde als een echt vent, heel blij en kreeg een dikke kus en knuffel, maar hij moet wel even tijd hebben om het echt te geloven