ja naar een lamp .... whahahaha ik wil graag voor mijn dochter een lamp die ik vroeger ook zelf heb gehad.. het is een langwerpige buis met water en dat water borrelt en er zitten visjes in.. en de lamp wisseld van kleur... de lamp staat op een voet en in die voet zit dus het pompje van het water waardoor de visjes omhoog en omlaag gaan. o de visjes zijn trouwens nep hoor hahaha wie weet wat ik bedoel? heeft iemand misschien z`n lamp staan en wil hem weg doen? of weet iemand een winkeltje? ik ben me rot aan het zoeken maar kan het nergens vinden hihi
O leuk, je brengt me op een idee!!! (en nee, ik ga geen bod uitbrengen op deze lamp, ik zal deze ronde overslaan maar ik ga het idee wel onthouden!)
hahaha ja ik ben al zolang opzoek ik heb hem namelijk vroeger ook gehad en ik weet nog dat ik er uren naar kon kijken en ik wil hem zooooo graag hebben als verrassing voor mijn meissie hihi
Marktplaats.nl > Vloerlamp met gedestilleerd water, met visjes etc. - Huis en Inrichting - Lampen | Vloerlampen nog een en staat ook in Intertoysboek alleen dan int klein Intertoys folder - SP 2011 - Powered By Publitas
o super! PenK voor jou? hihihi ik wacht de eerste even af anders zit ik met 2 lampen whahaha maar super Devilschase! dank je wel voor het mee zoeken! echt lief van jullie!!
Nou meiden Ik heb de lamp!!! hij staat nu naast me in de huiskamer dochter zit er helemaal blij naar te kijken! net alsof ik mezelf terug zie hahahaha maar dacht ik laat jullie wat weten
Leuk! Ik vind m ook fantastisch, als straks mijn vriend thuis is laat ik hem de link van die van Devilschase zien... hebben!!