hallo meiden elke maand als ik ongi moet worden deden mijn tepels altijd heel zeer vorige maand helemaal niet wel pijn aan de zijkand van mijn borst bij mijn oksels nou heb ik deze maand vanaf vorige week zere tepels en mijn borsten deden zeer mijn klieren bij mij oksels waren helemaal hard maar dat is nou ook bijna helemaal weg kan het als je zwanger bent dat de symptomen weer verdwijnen : of houd mijn lichaam mij gewoon weer voor de gek ik heb wel nog steeds een soort spierpijn in mijn onder buik en dacht gister dat ik ongi was geworden ik had s'nachts hele erge krampen en sóchtens ook van die ongi krampen maar ben niet ongi geworden ik hoop dat iemand weet wat dit inhoud het beste is natuurlijk testen maar kan eigelijk niet wachten op zaterdag ik vraag me gewoon heel erg af of ik nou wel zwanger ben of niet sorry voor het verwarrende verhaal liefs diane
Hoi Diane, Het laatste dat ik wil is je teleurstellen, maar ik heb jarenlang gehad wat jij nu hebt. Ik had dan vanaf mijn eisprong (denk ik, want het was vanaf een week of twee voordat ik ongie moest worden) tot aan mijn menstruatie echt behoorlijk zere borsten. Soms ook écht groter en toch werd ik dan ongesteld. Ik ben er zelfs voor gestopt met de pil en overgegaan op een koperspiraaltje. Bij mij bleek het gewoon een hormonenkwestie te zijn. Zodra ik ongesteld moest worden, nam het namelijk weer af. Toendertijd vond ik het wel prettig, zo'n natuurlijk wekkertje. Ik kan me voorstellen dat als je graag zwanger wilt worden, het je onzeker maakt. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het bij jou anders is en dat je snel zwanger blijkt te zijn. Groetjes, Renée
maar toen ik de pil nog slikte had ik er nooit last van en ben nou al 9 maanden gestopt met de pil en heb ook steeds last van mijn buik krampen net of ik ongi moet worden dat heb ik nog nooit gehad altijd had ik hele erge krampen en vrij wel gelijk werd ik ongi nou ik wacht maar af tot zaterdag liefs diane