ik ben op zoek naar een site waar je een beetje neutrale geboorte kaartjes hebt, niet van die felle kleuren en blij bewijs en nieuw paspoort voor kindje, tijdschriftkaart, dat soort moderne dingen.. dus een neutraal, niet te veel kleuren, misschien tikkeltje ouderwetse kaart, daar ben ik naar op zoek! iemand ideeeen? alle tips zijn welkom! alvast bedankt!
Wij hebben ook een heel neutraal en rustig kaartje... maar deze gewoon bij de drukker besteld.. uit zo'n boek gekozen... vind ik veel gemakkelijker.. en wat betreft de prijs.. daar hoef je het niet voor te laten... is bij beide even duur.
Ik heb zelf het idee gemaakt, eigen foto erbij (van een knuffelbeest) en bij de drukker besteld. Heb je je eigen ding en zo rustig als je het hebben wilt! Maakt qua prijs ook niet uit met die internetdingen en je kunt het papier echt even voelen. Succes!
zoek een leuke tekening op internet... plaats die in word, zet de tekst erin.. klaar! neutraal, simpel maar wel orgineel gewoon door de printer op mooi dink papier
Zo ik heb ff voor je gespeurd... dit zijn denk ik kaartjes die in de buurt komen... zowel met een enkel kleurtje als zonder kleurtjes.. getekend of een afbeelding maar bovenal neutraal en rustig! Ik hoop je hiermee beetje geholpen te hebben Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Baby Factory - 7603 Card XL :: Card 18565 Card XL :: Card 18575 Card XL :: Card 16650-i Card XL :: Card 18091 Card XL :: Card 18114 Card XL :: Card 18183 Card XL :: Card 18215 Card XL :: Card 18167 Card XL :: Card 18173 Card XL :: Card 12430 Card XL :: Card 18641
Het is niet zo dat het bij de drukker net zo duur is als via internet. Tenminste bij drukkers bij ons in de buurt ben je soms tot 100 euro meer kwijt! (dezelfde kaartjes, lettertype, kleur, voorkant bedrukken enz.) En een site zoals geboortekaartjes.nl heeft gewoon alle kaarten online staan die ook in de boeken staan van de drukker!