een moord gaat me ook een beetje ver, maar ik heb wel heeeeeel veeeeeel zin in een grote biefstuk! Echt elke dag! Eet vanavond overigens pasta met kaas en heb een heel pak mergpijpjes in de kast hahaha
Oh, oke! Dat lijkt me echt naar om op te geven...ben erg gehecht aan mijn cappo Dus goed zol, dat je af en toe een stiekem bakkie Starbucks doet, af en toe jezelf verwennen moet kunnen he (zolang je er maar geen migraine van krijgt natuurlijk!) @Snoopy....ja, die! Ik heb me in kunnen houden en maar niets besteld En inderdaad lekkere wijn en frikadel speciaal, jummie!!!
oooo ik 'mis' ook wel mijn witte boterham met filet american! Van het weekend hadden we visite en stond er al de hele dag een bakje filet american me aan te staren zodra ik de koelkast open deed... dat ga ik denk ik heeeeel snel weer eten als ik bevallen ben, jammie!!
Ik had tijdens de zwangerschpa eigenlijk alleen de broodjes zalm en de rode biefstuk gemist, dus dat meteen gegeten nadat ik bevallen was! Ook had ik ineens zin in een glaasje Baileys, maar dat smaakte niet zo, kon er niet veel van op zonder er kast van te hebben (ben al geen drinker en nu een jaar niet gedronken) en toen moest ik ook nog de bv afkolven en weggooien, dus dat was geen succes.... Even volhouden meiden en veel dingen mag je gelukkig wel!
een normaal sexleven (tja, dat is een iets andere orde dan een broodje filet americain) maar door de vermoeidheid en het me totaal niet aantrekkelijk voelen staat het wel op een heel laag pitje!
ik heb al maaaaanden zin in een lekker stokbroodje (liefst nog beetje warm) met filet american! de belse prepare! hmmmm! ik denk dat ik dat zodra ik thuis ben van de bevalling ik even langs de bakker loop hiervoor! (bij onze bakker hebben ze zulke heerlijk belegde broodjes waaronder broodje prepare!)
hey meiden , ik heb al paar dagen zin in cola! mm maar niet te veel natuurlijk hihi....en tja ,snoepjes en chocolade natuurlijk!mmm
Ik had ook zo'n zin in gerookte zalm, miste het echt! En wat blijkt: gerookte zalm mag wel, als je het maar vers bij de visboer haalt en niet vacuum verpakt (het gaat nl niet om de gerookte zalm, maar om het vacuum verpakken) mmmm!
ECHT ???????????????? dat zou super zijn ! haha. Mozarella mag dat wel? Kibbeling ook gewoon? oh dit is volgens mij mijn verslaving aan het worden, de een heeft het met augurken, ik met vis. Ik ben totaal geen viseter uit het verleden, maar de drang heb ik nu meer dan anders haha
Op dit moment heb ik vreselijke trek in een wit bollentje met haring en uitjes.....heerlijk!!! Een echte moord doe ik voor een stokbroodje met filet american met uitjes en een beetje zout en peper. Nog 3,5 maand wachten!!!
Ooooh een broodje Carpaccio graag en een broodje Filet American met uitjes.....mmmmmm Zit nu aan een blik met ananas stukjes. Zag het staan in de kast en had er ineens zo'n zin in....krijg alleen een beetje last van me tong van die ananas maar het is wel lekker!