ik doe het lekker toch...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lachebekje87, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    mezelf gek maken! Meiden wat nu volgt is weer een heeeeeeuus zeurverhaal, maar ik moet er vanaf dus aan allen die willen lezen en reageren proficiat aan allen die niet willen lezen en reageren ook proficiat!:D

Om te beginnen ik ben nu nog maar net in men tweede ronde, de eerste ronde had ik een cyclus van 35dagen, had me hierop dus ook gebaseerd voor de tweede ronde..
    Vorige week vrijdag/zaterdag had ik steekjes linksonder in men buik heb er verder niet echt opgelet (dacht ik!) maar onbewust heb ik het toch wel gedaan.. de rest van de week had ik van dat vruchtbare slijm rekbaar doorzichtig, dus eigenlijk bijna een week later dan de oorspronkelijke steekjes nu vannacht wakker geworden met een rommelende buik en ik had echt geen honger! :x
    vanmorgen wakker geworden en ineens zo'n steken in het midden van men buik (ik klapte praktisch toe!), vroeg me af wat het was en ineens sloeg men verstand deze middag gewoon tilt en begon alle (onbewuste) puzzelstukjes samen te voegen.. als ik vandaag men ei heb gehad heb ik het dus totaal gemist :$ deze week zodanig druk en moe geweest dat we niet meer aan klussen toegekomen zijn :(:( laatste keer geklust zaterdagnacht rond drie uur (was ineens wakker geworden hihi)

dus hoe je het ook draait of keert en probeert van niet bewust te volgen doe je het onbewust ook nog wel... ik hoop zo dat men ei niet vandaag was anders is het een gemiste kans want zo lang blijft zaad nu toch ook niet leven..
    stom lichaam houd me helemaal voor de gek!:x
    Dus als iemand me meer uitleg kan geven over tja alles eigenlijk.. ik heb hier het hele forum doorgezocht maar eigenlijk nog altijd zit ik met die vraagtekens:(

wie o wie is zo lief me uit men lijden te verlossen?

dank je voor het lezen dames ik kijk uit naar de antwoorden/ervaringen!

2. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoi Lachebekje,

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, ik heb precies t zelfde gehad.
    Dacht m'n ei deze maand ook al te hebben gehad, oa door t vruchtbare slijm ( wat blijkt, dat kan je ook al een week voor je ei hebben :s), week later weer ei pijn. Midden in de nacht een ovu test gedaan en ja hoor: positief. Flink geklust de dagen erna :D.
    Als je nu nog eipijn hebt, ben je misschien op tijd, zou sowieso er vandaag nog voor gaan.

3. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

oh, ik had het deze maand ook. vorige week vrijdag had ik steken i mijn zij (beetje blaasontstekingachtig) steken in mijn borsten: precies wat ik altijd voel bij eisprong. Ik sms'te mijn liefje: ja hoor, ga je er maar op voorbereiden, ik ovuleer! Nu, bijna een week later, heb ik dus een positieve ovulatietest en moet ik zeggen dat de krampjes en de steekjes en de druk wel veel groter en sterker was dan vorige week. Dus het kan inderdaad, maar daar heb je niks aan!

Ik ben toch echt al ruim 22 jaar van mijn leven ongesteld, maar NOG ELKE MAAND weet ik een paar dagen voor het menstrueren niet of het nu mijn blaas, mijn darmen of mijn baarmoeder is wat ik voel rommelen. Pas als ik daadwerkelijk ga menstrueren weet ik het: aja, dit was dat gevoel. Je lichaam is dus niet altijd goed te lezen, en je baarmoeder ligt op een plaats waar nogal veel kan rommelen, is mijn ervaring...

sterkte!

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

[QUOTE

Ik ben toch echt al ruim 22 jaar van mijn leven ongesteld, maar NOG ELKE MAAND weet ik een paar dagen voor het menstrueren niet of het nu mijn blaas, mijn darmen of mijn baarmoeder is wat ik voel rommelen. Pas als ik daadwerkelijk ga menstrueren weet ik het: aja, dit was dat gevoel. Je lichaam is dus niet altijd goed te lezen, en je baarmoeder ligt op een plaats waar nogal veel kan rommelen, is mijn ervaring...

sterkte![/QUOTE]

Amen!!
    Het is een lichaam... geen exacte wiskunde. Je zal nooit 100% blind op kunnen varen dat wat je denkt te voelen ook echt klopt.
    Dat weet je pas achteraf...
    Succes meid!

5. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    ik heb vriendlief gezegd vanavond aan de klus jij! weet niet of het nu al te laat is of niet maar daarom niet minder plezierig he ;D laat ons hopen dat ik nog niet te laat ben toch? hoeveel tijd heb je eigenlijk nog tussen de effectieve eisprong en het niet meer vruchtbaar voor de maand?

6. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Denk dat men ei deze middag ergens moet gesprongen zijn ineens is de pijn weg maar dan heb je nog maximum 24uur toch?

7. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

Daar hoor Ik wisselende verhalen over. De een zegt 12 uur, de ander 8. Snelle zwemmers doen er geloof ik 6 uur over om bij het eitje te komen, en je ei is ong 12-24 uur levensvatbaar. Maar ik weet dit niet zeker! Geniet van je geklus zou ik zeggen: meer kun je niet doen! :)

8. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    dan ga ik duimen dat het gelukt is en anders heb ik toch nog van men ventje genoten :D

9. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Mijn gyn heeft gezegd dat snelle zwemmers al binnen een uur je ei kunnen bereiken, maar dan moeten ze nog binnendringen en dat kan langer duren.
    Have fun vanavond :D

10. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Jij mijn lieve pop hebt men avond zojuist beter gemaakt dan hij al was! als het nog kans heeft kan het nu toch niet meer missen? :$

Deel Deze Pagina