erg onzeker, en snap er niets van menstruatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by pat78, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    #1 pat78, Aug 24, 2011
    Last edited: Aug 24, 2011
    hallo allemaal

Ik ben nieuw hier omdat we sinds 6 mnd terug besloten hebben om voor een 2e kind te gaan, maar ....
    Zeker al 2 jaar is mijn menstruatie zo wisselend vervolg van cyclus is(30-35-33-34-29-35-32-40-11-27-10-33-31-32-30-47-36-30-30) En het huidige cyclus ben ik 31juli ongesteld geworden en 7 augustus was dat afgelopen, 11 augustus tot en met de 17e weer bloedverlies weliswaar weinig maar genoeg voor inlegkruisje, de 17e ook begonnen met ovulatie testen en die zijn tot nu toe allemaal negatief en vandaag na 24 dgn heb ik weer verlies van bloed? HELPPP

Ik maak me wel zorgen om het feit dat ik elke keer (sinds maand of 5) zo 3dgn na afloop van de officiele menstruatie (6-7 dgn) weer bruin bloedverlies heb van ongeveer 5 tot 8 dgn

. 4jaar terug had ik dit ook 3 cyclussen en ben bij dokter voor geweest, werd op stress gegooid vorig jaar ben ik weer bij dokter geweest omdat weer 2 cyclussen het weer tevoorschijn was, maar ditmaal geen stress, dokter zei dat ik kerngezond was en dat het vaker voorkwam. Maar nu, ben ik het al ruim 5mnd weer??? Ik maak me echt zorgen hierover en vind het maar erg vaag allemaal?? het is ook niet op internet hierover te vinden?

Ik heb vanmorgen maar een afspraak gemaakt met de HA, en as maandagochtend kan ik terecht en ga ik toch aandringen voor een verwijskaart voor de GYN. Ook al had de dokter jaar terug gezegd dat mijn verschijnsel normaal is en ik kerngezond ben, dokter feliciteerde mij zelfs! was er niets aan de hand, maar ik wordt hier nu zo vreselijk onzeker over, is er iemand die dit herkend? En wat werd er bij jou gedaan, ik hoop dat iemand hier mij iets over kan zeggen (al wens ik dit uiteraard niemand dit toe!!) Maar een beetje herkenning is zo welkom. Je vind hier ook weinig over op internet, overal lees je ervaringen, maar in mijn geval :(

alvast bedankt en alvast excuses voor mijn lange bericht

update, gisteren trouwens getest met cb ovu, die was negatief. Zojuist (sorry is vies maar kan ff niet anders) mijn baarmoedermond bevoelt en die is opeens veel zachter (ligt hoog!), maar wel met wat ik in begin schreef met bloed erbij??? alle voorgaande dagen is hij al die tijd hard geweest, eerste dagen lag hij erg laag en de laatste 4 dgn hoog!

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    niemand ?? :(

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    Hoi Pat,

Die onzekerheid ken ik. Bij mij zijn m'n cyclussen juist erg lang. Vorige cyclus was 106 dagen en ik zit nu op dag 37. Vanochtend getest, maar was negatief.
    Bij mij is het dus wel heel anders dan bij jou, maar de onzekerheid snap ik! Ben 2 maanden geleden bij de HA geweest voor die lange cyclus, maar die zei dat ik het nog maar even moest afwachten. Ben toen na 106 dagen eindelijk ongi geworden en hoopte op nu weer een 'normale' cyclus, maar ben bang dat het weer zo gaat als de vorige.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je een verwijzing voor de GYN wil. Zeker een cyclus van 10 dagen lijkt me erg raar!

Succes bij de HA maandag. Ben benieuwd wat hij zegt.

4. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    ah een reactie, :). Wat vervelend zeg die hele lange cyclussen:$. Ik houd al sinds juli 2010 op mijn iphone een period tracker bij, voer daar braaf mijn cylussen in. Die ga ik uitprinten en mee nemen, ook heb ik al via fertimagazine(waar gyn aangesloten zijn) een mail gestuurd naar een gynacoloog uit Blaricum , die heeft vanaf vakantieadres mij een bericht terug gestuurd en die neem ik ook maar mee naar de dokter. En hopelijk een verwijzing naar gynacoloog.

Succes met jouw cyclus, hopelijk komt hij weer snel voor je.

Share This Page