Ik doe het niet meer

Discussie in 'De lounge' gestart door Elmo, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Dacht even dat het topic over de strijkwas zou gaan met deze hittegolf..


    Maar ja muggen...wij lossen het op met een elektrische vliegenmepper naast het bed..
     
  2. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dit dacht ik dus ook meteen. Ik heb dit jaar nog maar 1 mug binnen gezien. Lang leve de Airco.
    Bovendien ook erg aangenaam om dan met je dikke buik lekker binnen te zitten :D
     
  3. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    Wij hebben een elektrische vliegenmepper. Electrocuteer die krengen!

    Groetjes, Didier
     
  4. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Volgens mijn vriend kun je de elektrische vliegenmepper opvoeren zodat de insekten niet allen sterven, maar ook nog eens uit elkaar barsten.. :evil: :evil: :evil:
     
  5. Niet meer actief

    oke en dan nu de minst populaire manier om de muggen weg te houden

    insmeren met azijn :)

    helpt wel hoor :rolleyes:
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Bah bah bah...dat vertik ik .... denk ik....
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Wij hebben gewoon een klamboe over het bed hangen , werkt goed :rolleyes: Misschien een ideetje ;)
    Het kost niet veel en als je een leuke hebt , staat het ook nog eens romantisch :D

    Groetjes Groetjes
     
  8. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wij hebben nog een grote vierkante klamboe, die hebben we vorig jaar meegenomen naar Indonesië (tegen de malaria).
    Deze is ook nog eens geïmpregmeerd! (of zoiets :rolleyes: )
    Die gebruiken we nu voor hier! Geen enkele muggenbult! :)
     
  9. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    als je hem lang op je mepper houdt dan electrocuteer je m niet alleen, dan verkoolt ie ook :evil: maar dat stinkt wel :(

    groetjes, lidwina
     
  10. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik heb ook alles al gedaan om die muggen weg te houden, tevergeefs...
    Slaap nu met oordopjes en laat ze maar prikken als ik dat gezoem maar niet hoor aaaaaaaaaaaargh...

    Succes!
     
  11. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bij ons zitten ze helemaal niet op de slaapkamer! (gelukkig)
    maar in de huiskamer daar in tegen prikken ze ons lek!
    Dus zit denk k nix anders op dan vroeg naaar bed te gaan!
    Maar gaat nu niet meer lukken, zie dat het al 12 uur is geweest!
     
  12. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou ik ben 5 keer in mn knie gestoken allergische reactie was een plek van 10 bij 10 jeuken rood paars/blauw
    Ik heb ook al van alles geprobeerd maar het beste helpt nog lemon oil
     
  13. wiesje

    wiesje Actief lid

    21 okt 2006
    463
    0
    0
    klamboe is inderdaad erg handig maar ook levensgevaarlijk als je hubbie slaapwandeld je schrikt je echt gek als hij midden in de nacht een heftig gevecht met dat ding voert...
    dus hier ook muggen :evil:
     
  14. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!

    Hahaha!
     
  15. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    aangezien muggen de gewoonte hebben je onder tafel te betasten , kun je beter je benen met een beetje azijn insmeren, daar houden ze helemaal niet van :)
     
  16. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    als je veel knoflook eet heb je ook geen last van prikkende muggen, schijnt dat je bloed dan niet zo lekker smaakt en ik moet zeggen dat ik ook inderdaad zelden tot nooit geprikt wordt.

    maar ja, je moet natuurlijk wel van knoflook houden, in mijn geval is het een ingredient wat ik bijna dagelijks wel door het eten smijt en ik ben er ook niet echt zuinig mee.
     
  17. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nienke klopt, daarom heb ik ook nooit last :)
    vannacht zag ik er een paar in de slaapkamer, we hebben er beiden geen last van,..
    haha en schijnbaar komen ze door de lucht ook niet bij ons in de buurt, want er is geen gezoem ;)
     
  18. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    trouwens vroeger hadden ze in egypte een apparaatje om in het stopcontavt te steken, daar deed je een speciaal tabletje in en hoppa, weg muggen,..
    maar ja de stoffen bleken niet zo gezond, later bleek bayer ook met zo'n ding op de markt te komen en lijkt me dus een stuk veiliger,...

    naar aanleiding van dit apparaatje heb je nu al die luchtjes voor in de kamers ,......
     
  19. Mamasu

    Mamasu Fanatiek lid

    10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Oooh muggen. Ik heb er ook zo'n hekel aan!
    Ik heb niet alles gelezen dus misschien is dit wel genoemd: wij hebben een 'muggenbarbecue' (kan je oa bij de Gamma kopen). Als je hem met je hand wilt doodslaan voelt hij nl. de wind al aankomen. Bij dit ding merkt hij niets en is hij zomaar opeens naar de andere wereld!

    Ben normaal volgens mij heel diervriendelijk maar als zo'n mug mij prikt dan is het klaar met de diervriendelijkheid hoor.

    Kennen jullie deze ook trouwens: zelf heb je op een nacht toevallig eens een keer geen last van muggen, maar manlief dan weer wel. Het licht gaat aan omdat hij hem wil pakken, en vervolgens lig je uuuuuren wakker! Daar willen wij nog wel eens 'ruzie' over hebben. Als het namelijk andersom is, wordt hij of helemaal niet wakker, of hij draait zich om en snurkt weer verder. :rolleyes: Maar goed op zich sta ik helemaal aan zijn kant als het gaat tussen hem en de muggen hoor!
     
  20. Amsy

    Amsy Bekend lid

    8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hier nog een klamboe fan, uitkomst hoor. zo'n ding, ze zijn er wel maar kunnen lekker niet bij je komen. Heerlijk!
     

Deel Deze Pagina