Ik heb zo'n apparaatje die je in het stopcontact moet stoppen, geeft een bepaald geluid of trilling af ofzo, waardoor ze niet bij je in de buurt komen. Had vannacht toch echt een mug zien vliegen maar ben niet gestoken! Het erge is, ik heb ook overal horren hangen maar toch komen ze op de een of andere manier binnen!
Schrik! Ik dacht je gaat geen mod meer wezen..hahaha! Ik word ook extra veel geprikt, maar ik negeer....
Volgens mij heeft mijn voornemen al geholpen! Of ik heb gewoon echt heel vast geslapen...de jeuk komt vaak pas veel later. Ik zie vanavond wel wat de schade van afgelopen nacht is
ik word normaal helemaal lek geprikt, en jeuken! ^#$@^#$beesten! klamboe werkt hier niet,dan ligt s'morgens zelfs opeens de kat er ONDER! mannetje word niet gestoken, dus ik mag niet op jacht s'nachts, wordt hij wakker van... Wat ik doe; ik kruip in een dekbedovertrek! met mijn hoofd door het voeteneind. en dankan die stof ook over mijn armen, ik heb nogal de neiging om met mijn armen omhoog te slapen. Als ik het gezoem heel dichtbij hoor, sla ik mezelf op mijn oren, hahaha. Soms is er dan wel een dood! En wat ook helpt, s'avonds alleen met lange broek en lange mouwen buiten zitten... momenteel heb ik 2 muggenbulten, valt dus best mee. Ik gebruik nu zelfs geen stekkers of smeerseltjes want ik heb ergens gelezen dat dat niet goed is als je zwanger bent...
vorigjaar was 't echt een drama hier.. we wonen naast 't water.. en ik had op 1 nacht eens meer dan 50 muggen in de slaapkamer( we zijn toen ook gevlucht) dit jaar heb ik 1 mug gezien..(afkloppen) ik hoop echt dat 't zo blijft, maar met de toenemende warmte zal 't wel niet.
Ik zit helemaal onder. Ik ben nog nooit maar echt nog nooit zo erg geprikt als de afgelopen 2 weken. Ik word er echt gek van..
hahaha. ik moet wel lachen om alle dingen die we verzinnn om van die k*t beesten af te komen. bij mij vallen de bulten nog wel mee, maar de korte nachten vind ik veel beroerder. ik ben nu al 2nachten op jacht en raak helaas ook vaker mezelf dan de mug. kheb een electrische vliegenmepper naast mn bed liggen maar als ik weer eens mis sla werkt dat natuurlijk ook niet. ik denk dat ik vanavond de knoflooktip ga proberen. lekker een extra teentje knoflook door het eten en misschien kan ik vannacht dan wel rustig slapen. (en dan zal je zien, geen muggen maar onweer) liefs doris
Ow grrrrr zwijg! Gisteren toen ik dit topic las dacht ik;'he,wat een geluk,heb er nog niet veel last van gehad!' DAT had ik natuurlijk niet mogen denken,denk dat ik nou zo'n 30 beten heb...ben 4 keer wakker geworden van de jeuk en elke keer meer beten aaaaaaaaaaaah! Die apparaatjes met tabletten en anti-muggen smeerseltjes enzo,mag je die eigenlijk gebruiken als je zwanger bent?
Damn! Nou ja,dan moet ik ook maar een klamboe gaan halen ofzo... Ben namelijk ook allergisch aan muggen dus t'is altijd een beetje een drama als er een paar steken.
ik zou de apparaatjes zekers niet gebruiken tijdens je zwangerschap ! en als je geen knoflooketer bent, smeer je dan in met een beetje azijn, echt het helpt, muggen houden er echt niet van,....
wij zetten ook altijd bakje azijn neer voor die k*t muggen! afgelopen nacht weer een paar aan de oren te zoemen. argh licht aan en hebben er 3 dood gemept!
mijn dochter word altijd aangevallen, en heeft zelfs haar ogen er dicht van zitten... zielig. vorig jaar hebben we ons ingesmeerd met tropen spul, en lees nu dat dat niet mag i.v.m. deet, en zwanger zijn... stond niets op de verpakking.
Voila, Weer lekgeprikt! Beide gelukkig...dat verzacht de schade nogal moet ik zeggen :-D Vanavond gaan we eerst op jacht hebben we afgesproken....misschien houden we er nog een leuk vervolg aan over
blehhh blehhh blehhhh ik ben die muggen ook zat! Wil ik net slapen hoor ik vlak naast mijn oor bzzzzzzzzzz net als of ze mijn oor in gaan en ik zit helemaal onder de bulten het rare is dat ze niet naar mijn man gaanmaar helaas naar mij