Hallo moeders en aanstaande moeders, Na weken op verschillende forums (via Google) mee gelezen te hebben toch maar besloten me ergens bij aan te gaan sluiten. Mijn partner en ik hebben ook een kinderwens. We zitten nu in de 2e ronde en ik ben overtijd !! Tenminste voor zover je dat kan zeggen omdat ik nog maar zo kort met de pil gestopt ben en nog helemaal niet echt mijn cyclus goed ken. Op 8 juni heb ik mijn laatste "menstruatie" gehad gestimuleerd door de pil. De 4 dagen ervoor dus mijn allerlaatse pil genomen. Mijn eerste natuurlijke menstruatie kwam dan eindelijk op 8 juli. En nu nog steeds niet ongi. Ik kan me eigen natuurlijk helemaal voor de gek houden, maar ik dacht toch echt deze maand mijn eisprong gevoeld te hebben. Dit is nou bijna 2 weken geleden.. Verder heb ik last van zeurende drukkende steken in de rechter en voornamelijk linkeronderbuik, een buik die ontzettend kan borrelen (vooral wanneer ik even rustig lig) en ben ontzettend moe. Verschijnselen dus die ik graag zou wijten aan een zwangerschap. Ook van de week een hele intense droom gehad dat ik zwanger was. Een teken of speelt me eigen ik een spelletje met me ?? Ik heb al een nega test gehad (na 1 dag), maar als de ongi uit blijft ga ik deze eind van de week nog een keertje doen... Als je meer van me wilt weten, júst ask me! Groetjes !!