Ik droom denk ik nog

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fauna, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Dank jullie voor de reacties, heel lief. Nu heel af en toe nog klein beetje roze verlies. Geen tot nauwelijks buikkrampen dus mijn hoop dat het misschien goed gaat is wel gestegen. As woensdag hadden we sowieso een afspraak bij de gyn staan om uitslagen van onderzoeken te krijgen, hopelijk kunnen we hem dan goed nieuws vertellen vanuit onze kant.

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Gefeliciteerd!

3. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Spannend Fauna, hoe is het nu?
    Het zou ook nog een 'vanishing twin' kunnen zijn, een zwangerschap die hemel vroeg als tweeling begint en waarvan 1 vruchtje niet doorontwikkelt. Komt tamelijk vaak voor.
    Ik duim voor je dat alles goed zit.

4. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Lief dat je er naar vraagt, bloedverlies is gestopt gelukkig. Morgen hadden we sowieso al een afspraak staan met de gyn om de uitslagen van enkele onderzoeken te bespreken maar dan kunnen we hem vertellen dat ik vorige week positief heb getest maar wel wat roze verlies heb gehad misschien dat hij een echo wilt maken om te kijken of ik nog een verdikte baarmoederwand heb of misschien al iets te zien is van een vruchtzakje(s) maar weet niet of hij dat wilt. Ik hoop het wel dan ben ik wel iets minder onzeker.

5. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Spannend hoor. Kan me bijna niet voorstellen dat de gyn je zonder echo de deur uit stuurt... Zeker omdat je nu ook weer bloedverlies hebt gehad. Als hij al wat kan zien natuurlijk, want hoe ver zou je nu zijn?

6. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Ik ben morgen 4weken en 3dagen dus verwacht niet veel te zien maar als het maar klopt met hoever ik nu ben dan ben ik al blij.

7. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Nou vanmorgen bij de gyn geweest en kregen een echo, hij zei dat er waarschijnlijk nog niks te zien zou zijn maar we zagen een vruchtzakje met een dooierzakje en een vruchtje!!! Voor zo ver 1 te zien, hij keek ook niet verder want direct zag hij het vruchtzakje. Dus ga er vanuit dat het geen tweeling is. Volgende week mogen we weer terug komen om te kijken of er al een hartactie is, omdat we meerdere miskramen hebben gehad begreep hij onze angst en mochten we zo snel weer een echo.

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    wauw fauna dat is goed nieuws!!! Gefeliciteerd! En wat fijn dat je zo snel terug mag komen voor geruststelling

9. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Waauw fauna wat leuk!! Gefeliciteerd 💋

10. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Jippie! Gefeliciteerd!

11. Homeland

Homeland Niet meer actief

Oh fijn zeg!!! Gefeliciteerd en keep us posted :)

12. sieppie

sieppie Niet meer actief

Wow geweldig!!!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wauww geweldig
    Maar dan ben je dus ook al verder dan 4.3 weken toch.
    Want anders is er echt nog geen vruchtje te zien.

14. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Is dat zo babyhope kan je dan eigenlijk nog geen vruchtje
    zien? De gyn zie dat hij zowel vruchtje als dooierzakje zag in het vruchtzakje. Ik zag het zelf ook. Vanaf wanneer zou dat dan wel kunnen? Misschien dan toch verder dan gedacht?
    Ik heb 3 oktober een positieve ovulatiestest gehad dus 4 oktober op z'n vroegst eisprong. Dan zou ik nu op 17 dpo (4.3 weken) zitten.

15. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Spannend is dat he.. heb het zelf helaas ook meegemaakt en nu ondertussen alweer 16 weken zwanger :) wonderen bestaan! Ik wens je een mooie en voorspoedige zwangerschap!

16. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Gefeliciteerd! Met 4,5 weken kon je bij mij alleen maar verdikt baarmoederslijmvlies op de (inwendige) echo zien. Dus ik denk inderdaad dat je verder bent dan 4,3 weken:) Ben benieuwd

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nee dan kun je echt geen vruchtje zien of dooierzakje.

Ik heb een eerste echo gehad met 4.6 en daar zag je alleen een minuscuul vruchtzakje.
    Echt nog verder niks.
    Ik denk ook verder dan hoor.

Deel Deze Pagina