De vraag staat er al wat is je mening over deze testen heb je wel eens naar 3 minuten indroogstreep gehad waren ze vals positief
Gewoon goed, in het begin zo ong.9 dpo een tuur en die liepen snel donkerder op. Nooit geen indroger ofzo, ik geloof daar niet in.
Oke bedankt voor jullie antwoord had vanmorgen een test gedaan echt een tuurstreepje te zien vrijdag doe ik nog 1
Hier ook streepjes gehad heel licht en niet zwanger. Toen ik wel zwanger was een duidelijke streepje.
Ik weet ook niet Waarneer ik mijn nod moet vverwachten heb onregelmatige menstruatie is geen pijl op te trekken
Zie ook nu dat jet uploaden niet beter op wordt van de foto.s in het echt kun je beter zien zelfs me vriend ziet het
Ik zou over 2 dagen nog eens opnieuw testen. Als het een rozig lijntje is zal het duidelijker worden, is het een grijs lijntje dan is het een indroger.
Ik zie ook wel wat.. vind het ook goede testen kan alleen herinneren dat ik witte streep had wellis als indroger
Op 9 DPO positief getest met k2v5. Toen ik niet zwanger was bleven ze spierwit. Ik was er erg tevreden over, daarbij lekker goedkoop!!
Als ik inzoom op mijn telefoon dan zie ik toch wel heel licht een streepje hoor vindt hem roze niet grijzig. Mijn ervaring van kv zijn indrogers wit! Vindt ze goed! Op 7 dpo deze zwangerschap positief getest en 10 dpo knal postief met mn andere zwangerschappen ook 10 dpo knal postief