ineens weer bloedverlies -vmk gehad, bloedverlies was 9 dagen geleden al gestopt

Discussie in 'Miskraam' gestart door MamaSmurf, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

De titel zegt het al.

Toen ik 4w6dg zwanger was begon het bloedverlies.... na 21 dagen stopte het. Op de echo bij de vk was te zien dat het er schoon uitzag. Eindelijk!

Nu heb ik 9 dagen geen bloedverlies gehad. Ik hoopte dat mijn cyclus weer op gang zou komen. Ik ben ook aan het temperaturen (zie banner) maar daarnet had ik toch weer bloedverlies.

Ik vind het zo gek?! Wat kan het zijn? Ongesteldheid kan niet... er is immers ook geen eisprong geweest. Ja toch? Had gister zwangerschapstest gedaan om te kijken of het hcg al uit mijn lichaam is... niet dus. Testen worden langzaam lichter (ik test 1 keer per week)

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ben echt teleurgesteld in mijn lichaam. Heb 4 jaar geleden een curretage gehad en toen kwam mijn cyclus ook niet op gang :(

2. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik heb 2 miskramen gehad. een in mei en een in september. Beide keren was het bloeden na 10 dagen gestopt. Maar na de laatste keer bleef het nog heel lang onrustig. Steeds bloedverlies tussendoor of ineens buikkramp. Toch was ik schoon. Je lichaam kan rare dingen doen. Maar dat je teleurgesteld bent je lijf dat begrijp ik heel goed!

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb nog steeds wel eens bloed of bruinverlies terwijl de laatste mk al 2,5 maand geleden is. Bij mij zag mn baarmoeder er ook schoon uit en heb al de 2e eisprong gehad na mk.
    testen heb ik niet gedaan.

Deel Deze Pagina