hoi hoi damens..... wij willen straks gaan zwemmen met de kleine voor t eertst maar nu hebben we er beide geen ervaring mee wat ik me afvraag.... ik zie vaak kinderen zonder zwemluiers maar lijkt mezelf voor de hygiene wel nodig... help wat doen jullie? groetjes overigens heeft ze wel een tankini
Ik zou wel een zwemluier aan doen, ookal loopt de plas mi toch wel het zwembad water in, het houd toch de ontlasting tegen mocht dat komen ! En de tankini lekker over de zwemluier heen doen ! Verder niet te lang in het water laten, en als je uit het water bent lekker warm inpakken die kleine. Veel zwem plezier zou ik zeggen !
Ik zwem sinds mijn dochtertje 6 mnd was, wekelijks met haar. We vinden het allebei super leuk! Op het zwembad waar wij zwemmen zijn zwemluiers verplicht. Wel vertelden ze ons dat je een zwemluier best 4 of 5 keer kan gebruiken, mits er geen ontlasting in heeft gezeten. Je moet hem na het zwemmen goed uitspoelen. Als hij gaat pluizen, is het tijd om een nieuwe te gaan gebruiken. Veel zwemplezier! Groetjes Tante29
zwemluiers houden alleen de ontlasting tegen geen urine. Als je kindje net gepoept heeft of gewoon vaste ontlasting heeft blijft t ook wel in de zwembroek of pakje zitten. Je hebt ook zwembroekjes met een plastic laagje erin, is wat makkelijker als ze erin poepen. Maar ook voor urine maakt t niks uit
super! dan ga ik ze onderweg toch even kopen aangezien ze nog niet 'vaste'ontlasting heeft door de bv en is danw el zo fris voor t geval dat dank jullie voor t antwoorde!
Zwemluiers zijn meestal verplicht bij babies. Ze houden idd niet de plas tegen, maar wel de poep en dat is natuurlijk ook wel belangrijk. Mijn zoontje had altijd van die vieze vloeibare poep en het is ook wel eens bij de beentjes tussen de zwemluier uitgelopen. Dat is toch wel erg smerig in een zwembad. Veel plezier!
O ik wist niet dat je de zwemluiers kon herbruiken. Ik gooi ze eigenlijk na elke les weg. Doen jullie dat?
Wij hebben een zwemluier ook nog nooit vaker dan 1x gebruikt. Gewoon het idee. Zo achterlijk duur zijn ze nou ook weer niet Hier elke keer een frisse. Ben benieuwd hoe het zwemmen was!
wij wel, maar ik ga wekelijks met haar zwemmen en soms 2x in de week en dan vind ik het een gemakkelijke manier om te besparen.
we zijn terug hebben de zwemluiers bij kruitvat onderweg gehaalt nog geen 6 euro voor 12 dus niet de moeite we hebben hm wel gewoon weggegooit gewoon elke zwempartij een nieuwe vond die dingen wel een beetje vormloos maar ach hop tankini erover heen aan en niets meer te zien was helemaal geslaagd, de kleine vond t heerlijk en helemaal geweldig was wel grappig had van mn moeder zon opblaasbaar ring zitje gekregen met nijntje erop..... nijntje stak een km in de lucht dus ze was niet te missen net een groot valggen schip we hebben nu allemaal papieren meegenomen over babyzwemmen effe lezen en kijken welke dag enz
en ik domme muts, manlief klagen t hele huishouden moet zowat mee mannen en wat vergeet ik de foto camera *snik*
Ik gebruik de zwemluiers ook meerdere keren, als Eva er niet in geplast heeft (poepen doet ze er sowieso niet in). Ik ga elke week een half uurtje en dan vind ik het toch wel zonde om 'm daarna meteen weg te gooien. Laten drogen en de week erna weer aan!
Claire, ik heb vandaag ook die van de kruidvat gekocht. Die van 6-12kg. Mijn dochter is 7 maand en dat ding is echt groot! Hoe zat ie bij jouw dochter? Wat jammer dat je je cam was vergeten zeg, genoeg redenen om nog een keer te gaan!
wij ook die van 6 tot 12 kilo maar onze meisje is nogal een meid whahaha 66 cm en 7460 gr het was wel groot maar t paste wel zeg maar alleen beetje vormloos
hiihih leuk he!! ben met maddox wezen zwemme toen hij bijna 3 maanden was. zwemluier ook erg groot en hij vond er niet veel aan dat zwemmen. na een half uurtje waren we er ook klaar mee. binnenkort gaan we weer. hij is nu iets ouder dus michien vind hij het nu wel leuk..thuis vind hij het badderen ook erg leuk dus wie weeeet.
Nou in het water viel ze zwemluier wel mee, zeker met het broekje erover. Het was heel leuk, vooral waterstraaltjes enzo vind ze leuk. Hier heb je in het zwembad ook kruidenbubbelbadjes waar je tegen betaling in kan, dat was het helemaal zeg. Supergenoten (wel krap met zijn drieën in dat ding haha).