Ik heb sinds het weekend allemaal melkachtig, dun slijm/afscheiding en vanmorgen pijn in mijn onderbuik. Het is mn 1e cyclus zonder pil en ik weet dus niet goed hoelang mn cyclus gaat zijn. Ik ben 17 mrt begonnen aan mn nieuwe cyclus en tot 21 mrt ongesteld geweest. Kan het dan zijn dat ik het weekend of vannacht ergens mn eisprong al heb gehad? Dat zou betekenen dat ik dan rond 8 of 10 april mijn NOD dag zou hebben en mn cyclus 22 tot 24 dagen zou zijn? Zijn er meiden die zo'n korte cyclus hebben en maakt dit wat uit? Bedankt alvast!
Hoi Romy, Het is vrij normaal dat je na een menstruatie melk-wittig slijm verlies hebt. Als je in je vruchtbare dagen zit en je eisprong komt eraan dan verlies je heel elasties doorzichting slijm... dat is vruchtbaar slijm. Na je eisprong zakt dat weer weg en wordt je afscheiding weer dikker en witter tot aan de menstruatie. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Groetjes Jess
Bedankt voor je reactie. Maar normaal gesproken heb ik die afscheiding niet zo, maar misschien komt het dan door het ontpillen ofzo? Ach ja, ik zie het wel. Vind het alleen zo vervelend dat je niet weet hoelang je cyclus gaat worden. Maarja, geduld is een schone zaak!
Volgens mijn hebben vrouwen die aan de pil zijn ook minder last van afscheiding. maar dat weet ik niet zeker hahahaha. Ja snap ik meis! ik had dat precies zo de eerste maand. Er kan ook nog een hele tijd overheen gaan voor je menstruatie weer op gang komt. Kan 8 weken duren geloof ik. ik had de eerste maand na 32 dagen een menstruatie gelukkig en de andere was op de 30ste dag dus vrij regelmatig! hop dat het zo blijft. Groetjes
Haha dan heb ik gewoon altijd geluk gehad met minder afscheiding, vindt het altijd zo smerig, bah. Maar ik hoop idd ook dat het bij mij regelmatig wordt. Maar zoals ik hier ook al gelezen heb op het forum verschilt het heeeeel veel per vrouw. Tja het is en blijft de natuur maar thnx voor je reacties. we gaan het wel zien, haha