Jullie zijn super hoor, bedankt voor alle reacties tot nu toe, meer mag uiteraard altijd! Jullie zijn zeker wel benieuwd als dit ventje geboren is hoe hij dan echt gaat heten he, haha! We vinden het echt heel moeilijk.. Toch blijft nog steeds Bas de eerste keus voor ons denk ik terwijl we ruben toch ook leuk vinden. Maar ik vind persoonlijk Bas ook wat stoerder, en daar hou ik wel van...van een stoere naam. Past ook wel het meest bij ons denk ik.. Nou ja ik hoor graag nog meer meningen, vind het toch belangrijk om de mening van anderen te horen!
Bas is op zich ook wel een leuke en stoere naam hoor. Ik zie alleen twee "bezwaren": 1. Er zijn er zóóóóóveel van 2. Ruben is beter in buitenland uit te spreken dan Bas Succes met jullie keuze!
vind bas ook een hele leuke naam maar de combinatie met levi vind ik ruben leukerderder! succes met beslissen!
RUBEN!! Grappig, wij hadden ook Levi op ons lijstje staan, maar die lijkt teveel op mijn naam dus daarom het niet gedaan. Hier in de straat woont trouwens een levi en ruben!