Ik durf het bijna niet te hopen..!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jellie, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    raar he?! maar wel leuk! geniet er maar van groetjes bibi

2. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Jellie en Kabouter Klus... GEFELICITEERD!
    Dat er maar snel meer meiden mogen volgen.

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey gefeliciteerd hee!

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

meiden, van harte!

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Meid de CB digi geeft niet zomaar zwanger aan hoor... dus gefeliciteerd... kan me voorstellen dat je het nog niet wilt geloven.... ik ben een week later ook naar mijn huisarts gegaan maar met een duidelijk positieve test doen ze niet vaak nog iets......

6. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciflappie!

7. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Jellie en kabouter klus:
    Van harte gefeliciteerd.

Hopelijk word dit jaar een jaar vol positieve testen voor ons allemaal!

Groetjes Debby

8. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Gefeliciteerd meiden :p

Groetjes Joyce

9. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Dank jullie wel allemaal!
    Voor sommigen onder ons zie ik dat het ook erg spannend wordt ;)
    Vanmorgen nog eens getest, ook deze was gelukkig positief. Op zich was het streepje net zo duidelijk als gisteren. ( had gehoopt op een nog dikkere streep..). Maar goed vanaf een paar meter afstand zijn ze te zien dus.. Merk gewoon dat ik een beetje onzeker ben.. Maar denk dat iedereen dat wel een beetje heeft?
    veel succes iedereen!

10. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Jellie en kabouterklus gefeliciteerd en ga er lekker van genieten meiden.

@bianca hoe staat het er bij jouw voor?

Groetjes kareltje

11. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ook namens mij (of moet ik nu zeggen "namens ons"?) natuurlijk dank voor alle felicitaties, dames!
    Jellie, is je liefie al op de hoogte?
    Ik heb de mijne gisterochtend ingelicht na de positieve CB test; had van de week al een klein koffertje gekocht (omdat we over 2 weken op honeymoon gaan... :) ) met daarin wat babyfrutsels. Gistermorgen daar nog de test in gedaan, en het koffertje voor zijn neus gezet met de woorden: "Eeeuh... ik denk dat we met zijn drietjes op vakantie gaan!" Eerst snapte hij er niks van, maar toen de koffer openging en hij de test zag liggen, blonken er toch wel wat traantjes in de ogen, hihi... :) Zoooooooooo lief! :D
    Na ja, hebben we ook wel verdiend, weer een beetje voorspoed, dus hopelijk gaat Moeder Natuur gewoon rustig haar gang...

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Aggh wat lief!

13. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hai Kabouter (goed!)geklust!
    Wordt een beetje ons topic he? Gezellie :)
    Ja mijn ventje was erbij toen ik tetste vrijdagmiddag! Donderdag avond had ik nog tegen hem gezegd dat ik ws ongi zou worden maar..
    Had plasje opgevangen, liep terug en zei al tegen hem.. nou is vlg mij negatief ( dacht dat je gelijk al iets zou zien..) Maar na een minuut of 3 te zitten staren naar de test dacht ik ... He? Komt daar nu echt wat tevoorschijn? Hem erbij geroepen en weet je wat die schat zei? Klopt het nou wel of niet dat er een streepje bijkomt..? Ik werd gewoon een beetje duizelig toen hij dat zei!
    Volgende week gaan we aan (schoon)ouders vertellen.....!
    Erg spannende tijd he? Probeer te genieten maar is nog te onwerkelijk denk ik.... Ff laten bezinken.. gisteravond onder de douche moest ik er gewoon een beetje om huilen toen ik daar onder het warme water stond..
    Even alleen met mijn gevoelens en gedachten..

14. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd meiden, ben blij voor jullie.
    Geniet er maar goed van !

15. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jellie toch... "gisteravond moest ik er gewoon een beetje om huilen"...
    Hihi... nou maak je mij ook bijna aan het janken ;) Zouden de eerste moodswings zich hebben aangediend? Oeh... dat wordt dus veel zielige films kijken de komende maanden; lekker janken! :p

weet nog niet wanneer we de "aankondiging" doen; als ik ca. 8 weken ben, is mijn pa jarig; misschien dan wel.... Maar ik vrees al wel dat ik het niet tot de 12 weken red om mijn mond te houden. Gisteravond wezen "stappen" met vrienden; heeeeeeeeeeeel schijnheilig aan de 7up gezeten, haha..... :D

16. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Wat een goed nieuws hier te lezen!
    Allebei proficiat en geniet er lekker van!

17. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Bah jellie en kabouter klus.. van jullie lieve en mooie verhaaltjes gaan bij mij ook traantjes komen.. gheghe ;)

Genieten maar... !

18. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Heb het al wel 4 echt goede vriendinnen verteld, wisten ook wanneer mijn NOD was , 2 zijn er zelf ook zwanger.. daarbij is mijn vriend door de weeks weg voor zijn werk ( marine) dua kan dan lekker met hun babbelen.. Ik denk dat ik het voor mijn ouders echt niet langer stil kan houden. Zelf ff een weekje het tot ons door laten dringen en dan mogen ouders en zussen, broers mee genieten..
    Voor de rest van de wereld willen we het zeker stilhouden tot we de 1ste echo hebben gehad..

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden gefeliciteerd hoor! geniet er lekker van ;) kussiej

20. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    nou hier nog steeds geen :evil: :evil: dus wij gaan er nu ook van uit dat het echt zo is! gek hoor! vanmorgen hebben we het er over gehad om nog een testje te doen maar de testen vrijdag en zaterdag waren duidelijk dus eigenlijk weten we het wel :) misschien morgen ochtend gewoon voor de lol :) :)

Ik ga straks naar mijn moeder want dit kan ik echt niet voor me houden :oops: :oops: Daarbij als het onverhoopt toch misgaat kan ik het er met haar over hebben. en dat is ook goed zo.

maar ik ben in de zevende hemel en ook hier al heel wat traantjes gelaten
    mijn man was bij de tezt aanwezig. we hebben boven het aanrecht staan staren en ja dat is toch wel een bijzonder moment maar de reactie van jou manneke was ook er lief klus! ook die vn jou hoor jellie! leuk he dat die mannen zo emotioneel reageren!

Ik ga nog niet naar de huisarts deze week wanneer gaan jullie? ben benieuwd groetjes bianca

Deel Deze Pagina