Ik ga aan het eind van de week naar de huisarts. Moest daar toch nog heen omdat ik voor vakantie altijd speciale reistabletten heb, en ik weet niet of ik die nu wel mag slikken... Dus dan ook maar meteen even bloed laten testen. Ik heb mijn banner inmiddels maar aangepast. Straks even op baby-gaga.com gekeken, en volgens die site moet Ieniemienie vanaf ca. dag 21 een hartslagje hebben...
Ik denk dat ik volgende week donderdag ga dan ben ik vrij en waarschijnlijk 6 weken zwanger. even ander vraagje hoe heb je die banner in je profiel gekregen ben geen computerwiz dus snap het niet goed leuk he kan er nog steeds niet over uit moet eigenlijk leren maar mijn gedachte kan ik er niet bij houden gek he?! groetjes bibi
Jellie en kabouter klus: Gefeliciteerd! Ik heb de hele week ook regelmatig van die vochtige ogen. Gelukkig zijn het traantjes van blijdschap!
Meiden, wat een geweldig nieuws joh! Flink wat zwangeren dit weekend (inclusief ikzelf) op het forum dit weekend/ Komen jullie ook gezellig bij het oktobertopic kletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=32622
ik bel morgen de huisarts om het ieder geval te melden. dan hoor ik wel of ik de verloskundige al moet bellen! Spannend he meiden! Kan op dit moment bijna nergens anders aan denken.. En maar weer mijn testjes checken... Nou ga ook maar eens bij het okt topic kijken.. Maar misschein ben ik nog net een sept mama op de valreep..
he kabouter klus! Gefeliciteerd meid..... Dat van dag 21 al een hartslag vraag ik me af... ik had met 6 weken en 1 dag een echo en toen konden ze heel vaag iets van een hartslag zien.... 5 dagen later dus op dag 48 klopte het hartje mooi... maar dag 21 lijkt me wel wat vroeg.....
Haha, Jellie, dat ken ik; testjes checken! Ik had er nog eentje van de apotheek liggen; straks toch nog even "voor de zekerheid" gedaan; nou, die streep was echt wel vet! Zit m'n eigen nu ook al helemaal gek te surfen op allerlei dingetjes; babykleding, positiekleding, namen, dat soort dingen...
Je moet even naar www.baby-gaga.com gaan, en dan klik je in het begin-scherm op pregnancy, en dan pregnancy-tickers, dan kun je zo'n ding aanmaken. Je krijgt 'm op een gegeven moment in een code gepresenteerd; die code moet je kopiëren, en die plak je in je profiel in het blokje waar onderschrift bij staat. Mocht je er niet uitkomen, geef even een seintje...
he klus het is gelukt! zie mijn banner goed geslapen allemaal? ik wel haha alleen de ochtend was minder! flink ziek maar ja hoe voelen jullie je? gek he?! groetjes bianca
Oh vreugd; ik ben godzijdank nog niet echt beroerd geweest! Naja, gaat misschien nog wel komen... Verders alleen een bietje spierpijn aan de zijkanten van m'n (.)(.), enneh... ik heb vanmiddag toch wel effe leker een uurtje liggen tukken voor het eerst. Heb op internet gelezen dat je daar gewoon aan toe moet geven als je moe bent, hihi...
Hai meiden! Hier na een dagje werken weer ff een woordje van mij.. Ik heb alleen wat raar gevoel in mijn buik en water in mijn mond. Ook wat hongeriger dan anders maar verder nog niet echt braken ofzo... Komt vast nog wel.. Heb de huisarts gebeld, kon daar info ophalen over de verloskundige praktijk. Deze willen mij ongeveer zien voor een intake gesprek op ong 8 weken. Heb gelukkig goed geslapen.. Af en toe dringt het opeens tot me door.. Ik wordt mama! Net al wel vast cadeautjes gekocht voor de as opa's en oma's( speentjes) en voor mijn zus ( een boekje over tante zijn..). Ben erg benieuwd naar hun reaktie vrijdag! Groetjes!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, in dat stadium zit ik nu ook; bedenken hoe we het nieuw aan de grootouders gaan brengen. Wat denken jullie? Mijn pa is jarig als ik ong. 8 weken ben; zal ik het dan "verpakken" in iets leuks? Heb me straks ook meteen even aangemeld bij MVM; als mijn HCG iets kan betekenen voor anderen; graag! Hoop dat mijn"urine wordt "goedgekeurd", haha! Kan morgen pas de VK bellen, maar da's ook het eerste wat ik ga doen dan! Het is hier nu ook een beetje bezonken, dus ik wil er wel een beetje werk van maken, om het zo maar te zeggen... Manlief is vanaaf sporten, en ik heb 'm gezegd dat íe alle sigaretten in huis maar mee moest nemen, dan kom ik ook niet in de verleiding!