als je mannetje te onzeker is (wat hij natuurlijk nooit zal toegeven) , en asl er een hele grote drempel ligt om naar de dokter te gaan,is dit mss wel een oplossing..... (zie link) http://www.test-point.nl/product_info.p ... ucts_id=36 mijn vriend is wel een beetje onzeker over alles en is ook bang voor de dokter... dus mss is dit wel een perfecte oplossing niet dan? Dikke kus Swiggy
zijn er al mensen mee bekend.. na hoeveel tijd mag je eigenlijk naar de dokter gaan om je te controleren of je wel vruchtbaar bent.. Ik bedoel wanneer nemen ze het serieus na een jaar twee jaar? x
@ Meestal stuurt een ha je pas door als je al minimaal 1 jaar serieus bezig bent. Suc6! Groetjes Marjo
Dus je kan dan bij de dok aankloppen.. Denk dat hij bij mij zegt je bent nog jong dus oefen nog maar ffe hii
Hoi hoi, Als er een "medische" reden is waardoor je twijfelt aan de vruchtbaarheid van je vriend/man kun je al eerder doorgestuurd worden. Succes ermee, Bibu !
bull terrier ik had ergens gelezen en gehoord dat als je 1,5 jaar nog niet zwanger zou zijn naar de dokter kon gaan en als je natuurijk na een tijd (weet niet hoe lang ) NIET ongesteld ben geworden
dit soort thuis testen zijn allemaal geldklopperij.. je kunt echt niks zien aan het aantal cellen (en bij deze de bewegelijkheid) een echt test bestaat uit veel meer onderdelen dan dat.
Als man vraag ik me echt af of een test als deze wel een knappe uitslag KAN geven... Volgens mij kun je dan toch beter de doc even een kwakje geven... Mag hij zeggen of je hopeloos bent of niet.
ik vind het nog al prijzig en je hebt er weinig aan. zoals natasja al zei je ziet toch geen hoeveel heden aan goede zwemmertjes. en niet elke huisarts test zwemmertjes die van mij doet dat niet we moeten daarvoor echt naar het zh toe.
Mijn ex had met gevaarlijke stoffen gewerkt, dus toen wij aan kinderen wilde beginnen, wilde ik eerst een test laten doen voor we uberhaubt gingen proberen. Dit was geen enkel probleem ( waarschijnlijk dus door zijn verleden) Mijn huidige partner heeft nog nooit viese vingers gehad ( een geweldige kantoor job ) Toch ben ik in oktober naar de ha gegaan om te vragen of we konde testen. Ik weet liever van te voren of het een of ander wel of neit werkt, dan is de teleurstelling minder groot. Dit kon ook zonder probleem. Nu is het enige probleem wat we hebben dat het geheel naar het ziekenhuis moet worden gebracht, naar het lab. Maar het ziekenhuis waar het lab zit is ook het ziekenhuis waar zijn vader is overleden. Hij probeert dus steeds te rekken. Zo'n thuis test zou dus wel wat zijn. Ik ga het nog eens beter lezen om te kijken of het echt geld pikkerij is. Maar goed, het kan dus al voordat je uberhaupt begint met proberen. Ik denk alleen dat dit per huisarts verschild.
ja volgens mij dan ook ja. Mij ha is niet zo gemakkelijk alleene zijn vrouw wel maar die is er niet altijd .... jammer. ik zou ook wel eens graag zo'n test willen doen. (nou ja ... mijn schatje dan hihi)
Wij hebben toevallig laatst zo'n test besteld. We hebben hem nog niet gebruikt (er zitten er 2 in trouwens), maar ik zal mijn ervaring met jullie delen zodra ik er meer over weet... Btw... ik zou zo'n test nooit alleen doen zonder daarbij de mening van ook een arts te hebben. Mijn menneke gaat binnenkort ook naar het ziekenhuis, maar vind het voor zichzelf prettiger en meer zeker als hij van tevoren al eens zo'n thuistest heeft gedaan. Hij is ook zo'n onzeker typje... En vindt het nix om met zijn kwakkie over straat te moeten. Hij weet dat het niet anders kan, maar vindt het daarom fijn dat er ook zo'n thuistest bestaat. Dan heeft ie al een keer een test ondergaan (in het vertrouwde eigen huis) voordat hij naar het ziekenhuis moet.
ja josien ik begrijp je mannetje ook wel weer hoor. mijn vriend vind het ook geen jofel idee om met zijn kwak over straat te moeten ... hihi arme hij. Maar laat je ons nog ff weten wat je ervaring is idd? Succes ermee! Dikke kus Swiggy
Josien, Vraagje, ik zie dat jij in ronde 8 zit, hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen dat je vriend nu al zijn kw'.... kan laten onderzoeken? Ik wil nl ook geen jaar wachten aangezien er bij mijn vriend in de familie veel zwakke zwemmers zijn... en in mijn familie veel (ja klinkt eng) baarmoederhals of eierstokkanker voorkomt...