hee meiden, Heel herkenbaar wat ik hier allemaal lees! Wij zijn bezig met de vierde ronde en ik heb zaterdag mijn NOD. Volgens mij is het heel moeilijk te beslissen wanneer je er klaar voor bent. Dat verschilt bij mij ook per dag. Soms moet je de stap gewoon een keer zetten! En ik heb er zo'n zin in! Zou echt super zijn als het deze keer gelukt is! Slikken jullie ook foliumzuur? groetjes xx
De stap zetten is denk ik ook een must idd, op een gegeven moment. Ik denk als je zwanger bent, dat je er samen dan ook wel naar toegroeit ofzo. Ergens vind ik het doodeng het idee om zwanger te zijn, te bevallen en een kindje te hebben. Maar, toch, de wens is er ook wel. Dus voor ons geld dat ook: gewoon de stap zetten. Omdat we pas getrouwd zijn slik ik de pil, zodat we even rustig aan al het nieuwe (werkelijk alles is nieuw en dat vreet energie!) kunnen wennen, voordat ik zwanger zou kunnen worden. Want dat zou nog meer nieuwe dingen betekenen. We geven onszelf een halfjaar voor die 'wenperiode'. Daarna is het ook een kwestie van die stap zetten en er gewoon voor gaan. Uit blijven stellen omdat het 'eng' is, is ook niet de manier...