Nogmaals GEFELICITEERD!!!!! *Leeuwtje danst het voorspoedige-zwangerschap-en-soepele-bevalling-en-kraamtijd dansje voor heitjekarweitje*
Whaaahooooooo!!! Jaaaa, na twee goede echo's mag je het nu echt wel van de daken schreeuwen - je bent: ZWANGER!!!!! Ik blijf gewoon lekker voor je duimen dat je lieve beebje goed blijft plakken, maar volgens mij komt dit helemaal goed. MN vk zei dat als je bij een echo rond de 8 weken een hartje ziet kloppen, de kans dat het goed gaat groter dan 98% is. Ga er dus lekker van genieten, lieverd!! Dikke Kus!!
Gefeliciteerd!!! Eindelijk! Ik hoop dat jullie over een maand of 7 een heerlijk frummeltje in jullie armen mogen sluiten. Liefs Stopcontact
Allerliefst schatje, ik had jouw aller-eigenste-ik-ben-zwanger-topic helemaal gemist...shame on me!!! Dus bij deze nogmaals: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaha Mermaid...grappigerd Is niet gek hoor, want heb het net pas een paar daagjes terug hier neergezet!! Maar tenk joeeee!!!! En Ella ook bedankt!!!