Ik durf het niet te geloven

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door WomanP, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WomanP

WomanP Lid

12 mrt 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt dat wil ik ook gaan doen straks als ik moet plassen.
    Ik wil gewoon voor mezelf het kunnen vaststellen of uitsluiten, dat het geen teleurstelling wordt als de huisarts vanmiddag na 2en opbelt ''Mevrouw u bent niet zwanger hoor''. heb zoveel nare ervaringen met artsen op andere gebieden. Ze kunnen er zo gigantisch naast zitten.

Wellicht was mijn urine te oud, te lauw, of heb ik het staafje te lang erin gehouden. Het T venster is spierwit en de C venster is een vage roze streep. Iets misgegaan dus.

Nou als ik toch die andere nog in huis heb, wacht ik rustig tot ik moet plassen. Ga niet veel drinken nu. Wacht het even af. Maakt het nog wat uit of je je plas opvangt of eroverheen plast? Dat weet ik niet zo goed.
    En dan 5 sec toch in de straal houden?

groetjes

2. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou het opvangen, dan weet je zeker dat het 5 sec erin gehouden wordt. ben benieuwd.

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dit dus. Deed ik ook altijd

4. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Ik heb nog 2 vraagjes voor je: wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie en hoe lang is je cyclus normaal?

5. WomanP

WomanP Lid

12 mrt 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb normaal gesproken vrij onregelmatige menstruatie altijd.
    De laatste menstruatie was 16 februari en mijn cyclys (even uit mijn hoofd) was in dit geval 30 geloof ik.

Ik heb de tweede test inmiddels gedaan, maar volgens mij klopt mijn urine niet meer ofzo haha. De C vensters worden niet zo donker als normaal. Lichtroze juist. En de T vensters blijven wit, terwijl ze gister duidelijk beide een licht streepje vertoonde. Het maakt me zo onzeker he dit....die rottesten, dat wachten, dat verlangen.

De arts belt na 2 uur voor de uitslag. Ik ga er vanuit - weet eigenlijk niet eens waarom - dat ze zegt dat ik níet zwanger ben.
    Ondanks de twee positieve testen. Ik heb namelijk net de eerste test met de ochtendurine gedaan waarmee zij ook gaat testen.

Voel dat ik zwanger ben, maar voel dat ze gaat zeggen van niet.
    omdat ik twee x twee streepjes had denk ik van ja.
    Omdat zij dezelfde urine als ik gebruikt heb vandaag - en die negatief was - zeg ik nee.

wie zegt ja, wie zegt nee. en waarom?

6. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Dat kunnen we nog niet weten (ja of nee) omdat als je uitgaat van 30 dagen cyclus je aanstaande maandag pas kan testen.
    De testen die je hebt gedaan (predictor early) geven geen goed resultaat. Tevens zou je deze test pas donderdag of vrijdag kunnen doen als je uitgaat van een cyclus van 30 dagen. Maar jij hebt de predictor early test veel te vroeg gedaan. Deze testen geven vals positief resultaat!

Er zal nog niks kunnen uitkomen uit het bloedonderzoek en ook niet uit een andere test. Het is gewoon nog te vroeg, wacht gewoon tot zondag of maandag met testen en dan een kruidvat test of een clearlblue test.

7. WomanP

WomanP Lid

12 mrt 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou daar gaat me ijdele hoop dan....:(
    Hoezo geven deze testen valse uitslagen dan?
    Ik raak echt helemaal confused hiervan.
    Ging er gister al een beetje van uit dat ik zwanger zou zijn.
    En dat was meer dan welkom na alle ellende en shit die ik heb moeten doorstaan. Zo gehoopt.
    Maar, ik weet heel goed dat er nog veel meer kansen zijn en dat de huisartstesten niet zo gevoelig zijn weet ik ook gelukkig. Ik wacht denk ik maar af of ik ongesteld word of niet. En dat is bij mij, ook altijd een verrassing.

8. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Oehh spannend allemaal, ik hoop met je mee! (En wens je voor voorlopig het nodige geduld toe ;) )

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ah meid toch. Je bent ook wel erg vroeg met testen. Hopelijk voor jou volgende week wel een positieve test.

10. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Lieve schat, wat je hier nu neerschrijft is dat je fase tussen je eisprong en je ongi 10 dagen duurt. En je nu dus 7 dagen na je eitje zit... Dan kan je gewoon nog niet testen... De vroege testen zijn berekend op een lf van 14 dagen. En jammer genoeg is het niet zo dat als jij maar een lf van 10 dagen hebt je dan al op dag7 mag testen... Ik heb zelf ook een korte lf van 10 dagen, dus ik weet waar ik het over heb... De ha kan volgens mij niet anders dan negatief terugkomen als je pas 7 dagen geleden je ei hebt gehad, los van het feit of je al dan niet zwanger bent..
    Veel succes, maar ik zou nu even gewoon je nod afwachten. Dat is namelijk wanneer de meeste mensen met een lange lf pas echt beginnen testen ;)

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou zeggen: gebruik de zoekfunctie van deze site eens.Negatieve ervaringen te over met die slechte Predictor Early.
    Maar goed, als jij perse wilt blijven geloven dat dit goede testen zijn en je zwanger bent: een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Ik heb al eerder genoemd dat er hier vrouwen zijn met zwanger kraanwater volgens die maffe Early (test dus gewoon gedaan met kraanwater en voila....twee streepjes!!).
    Iemands man hier heeft uit de gein ook eens getest met Predictor Early en zie daar....twee streepjes! Man is zwanger!
    Er zijn hier vrouwen die echt zwanger waren, maar slechts een streepje te zien kregen met Predictor Early.
    En vrouwen die echt niet zwanger zijn, kregen plots twee strepen te zien!
    Klopt echt van geen kanten die test. Zonde van je geld.

Ik wil je hoop ook niet helemaal de grond in boren.In sommige gevallen heeft het ding namelijk wel gelijk. Maar daar kom je dus alleen achter als je met een ander merk gaat testen!

Maar alleen van de uitslag van die Early test kun je helaas niet uitgaan. Zegt niks en totaal onbetrouwbaar, ookal heb je twee testen gedaan van de Early.

Ik ga in elk geval voor je duimen dat de Early in jouw geval helemaal gelijk had!

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ah meid toch. Je bent ook wel erg vroeg met testen. Hopelijk voor jou volgende week wel een positieve test.

13. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hi womanp,

Jeetje! Heel veel succes gewenst. Ik zelf heb geen ervaring met de predictor, dus kan je daar niets over vertellen.. Hopelijk geeft de huisarts je meer duidelijkheid.
    En te vroeg testen bij dr ha, ik denk dat je de ha heby verteld wanneer je ei was enzo.. Dus daar houd ik neem ik aan wel rekening mee. Als zij er van overtuigd zijn dat t te vroeg is, denk ik niet dat ze een test zullen doen bij je. Maar ja, toch kan het te vroeg zijn. Ik hoop voor je dat je zsm duidelijkheid hebt. Ik duim voor je!

14. WomanP

WomanP Lid

12 mrt 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hebt helemaal gelijk :).
    Ik ben ook veels te vroeg. Huisarts gebeld en inderdaad negatief.
    Ze gaf ook aan dat dit kan omdat ik te vroeg laat testen, maar vond het wel vreemd dat ik gister twee positieve tests had zelf.
    Om die reden belt de dokter mij tussen half twaalf en half 1 zelf even op om te kijken of ik over een tijdje nog een keer getest kan worden bijvoorbeeld. Ik heb namelijk te maken met bepaalde klachten die zij wel horen vinden bij een zeer vroege zwangerschap zoals bruine afscheiding.
    Ik wacht het dus maar even af wat de dokter straks zegt en koop voorlopig geen testt meer. Het kost me een geld! Wanneer zou dan een goede datum zijn om weer te testen? Ik verwacht over 3 dagen mijn menstruatie. Dat is de 16de. Als ik bijvoorbeeld de 20ste nog niet ben dan weer laten testen bij de HA? Zoiets misschien denk ik.

Verwacht, toch een domper.
    Onzeker, zelf twee positieve testen, HA negatief.
    Denk dat ik mogelijk wel in verwachting ben maar té vroeg aan het testen ben geslagen.

thanks!

15. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Helemaal mee eens Be Happy! Straks ben je blij met een dode mus, als zelfs mannen hier positief mee kunnen testen dan zegt dat echt wel genoeg over deze testen.

Gewoon paar dagen afwachten en dan met een ander merk testen.

Ik hoop dat je straks een ander merk test kunt showen die echt 2 streepjes laat zien.

16. WomanP

WomanP Lid

12 mrt 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal over die ervaringen, bah dat dit echt zo gebeurt he allemaal? Ik ga zeker eens een andere test halen binnenkort van het huismerk van de drogisterij. Kruidvat zit hier ver weg en ik ben hulpbehoevend. Heb tot nu toe alleen met predictor getest vandaar.

Het is óf hopen dat de test vals waren, óf positief en té vroeg voor de huisarts om vast te stellen.

Bedankt voor de info in ieder geval!

17. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Niet wanhopen hoor, het kan nog alle kanten op, je bent gewoon te vroeg aan het testen geslagen. Je kunt ook testen bestellen via Internet, bij sensitest of zwanger & kids, die zijn veel goedkoper dan de testen in de winkel. Succes met je nod afwachten! Hoop dat je zwanger bent meid.

18. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    O ja WomanP je kan de kruidvat testen en clear blue testen ook via www.kruidvat.nl bestellen. Hoef je de deur ook niet voor uit! :)

19. WomanP

WomanP Lid

12 mrt 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil niet veel zeggen dames :) maar ik doe het toch maar eventjes. De huisarts reageerde op mijn vraag wat de bruine afscheiding/bloed was, dat dit een innestelling kon zijn maar dat de test dan positief had moeten zijn. En anders was het een voorbode voor mijn menstruatie. Maar ik moet pas vanaf de 16de ongi worden. Gister bleef het bruine bloed komen en opeens had ik een een paar druppeltjes bloed verloren. Ongi dacht ik, maar veeeel te vroeg. Ook geen hoofdpijn vooraf of onrustige huid wat ik al járen wel heb. Wel een zeurderige pijn in me onderbuik.

Dit is niet te vergelijk met een menstruatie. Bloedverlies is met een inlegkruisje te doen en die is niet eens vol. Het bloed is meer bruin ook en soms is het inlegkruisje een paar uur droog.

Ik zei tegen mijn man dat dit niet op een menstruatie lijkt en ook veel te vroeg daarvoor is, maar hoe het dan kwam dat de test negatief is. Hij zegt omdat het té vroeg is, en als dit inderdaad een innestelling is, het hierna pas te zien is. Ik heb opgezocht wanneer je een innestellingsbloeding hoort te krijgen en dit is ongeveer een week na de bevruchting. Dat is het ook precies sinds het bruine bloed begon. Beetje vreemd allemaal.

Mijn man biechtte op dat hij een beetje stom geweest is om mijn urine in de warme auto op de voorstoel neer te zetten met de kachel aan (een uur lang) we gaan verhuizen dus onze huisarts zit nu ergens anders. Dus blijkbaar was de urine al niet goed meer toen hij het inleverde. Ik zelf had het ook niet gekoeld (stom!) dus niet gek dat de testen negatief waren denk ik, plus dat het té vroeg was.

Nu ik zo die bloeding heb ga ik toch even de huisarts bellen die dat ook vroeg indien er een bloeding op zou treden. Vanmorgen was het inlegkruisje meer wit dan rood, en dat na een hele nacht. Bij menstruaties ben ik altijd plotseling ongi en heel zwaar en zou ik niet eens een half uur met een inlegkruisje redden.

Deze bloeding maakt het toch wel anders. Hoop dat het een innestelingsbloeding is. Menstruatie is het in ieder geval niet.

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind het knap dat een HA zegt dat het zeker weten een innesteling is.
    Veel meiden hebben niet eens een innestelingsbloeding en merken er niets van
    en hoe weet je HA nou of je uberhaubt bevrucht bent?

Daarbij maakt het niks uit dat je je urine in een warme auto hebt laten staan.

Toen ik moest testen voor MvM heb ik mijn urine op een loeiende verwarming gezet en de test knalde er uit.

Als je hcg in je urine hebt gaat dat er niet uit door een warme auto..

Je kunt niets anders dan afwachten en testen op het moment dat je je menstruatie verwacht..

Deel Deze Pagina