Ik durf het niet te geloven

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door WomanP, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Inderdaad.TS, niet verkeerd bedoelt, maar je lijkt nu allerlei excuses te zoeken om maar niet te hoeven horen dat je niet zwanger bent.....Daar moet je echt mee uitkijken voordat je jezelf een schijnzwangerschap gaat aanpraten...

Wacht nu tot je NOD en doe dan de test.

Ga je nu bloeden, dan is je menstruatie gewoon iets eerder. Dat is niks vreemds, maar gewoon normaal. Sommige vrouwen kunnen de klok gelijk zetten op wanneer hun menstruatie komt, maar er zijn ook veel vrouwen die de ene keer wat vroeger ongesteld zijn en de andere keer weer wat later.

Hoop en duim voor je dat je snel zwanger mag zijn!

2. WomanP

WomanP Lid

12 mrt 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de dokter gebeld en de assistente gaat overleggen wanneer er weer getest moet worden. Ik word na 2 uur teruggebeld. Ben benieuwd wat ze zeggen. Heeft het uberhaupt zin - mocht dit innestelling zijn - om bijvoorbeeld morgen of zaterdag zelf te testen?

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

ik zelf heb altijd 9 dagen na mijn ei kunnen testen en deze was ook licht positief.

niet iedereen heeft een innestelingsbloeding en gebeurt vaak tussen de 6e en de 10e dag, als jij nu 8 dpo zit zou het zelfs nog kunnen dat morgen je eitje pas gaan innestelen, en DAARNA word er hcg aangemaakt.

ik vind het eigenlijk wel vreemd dat de assistent gaat overleggen wanneer je moet testen want elke ha zou eigenlijk zeggen wacht tot je nod.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Vaak raden ze zelfs aan pas te testen als je een paar dagen overtijd bent..

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

ja dat doen ze indd ook vaak... ik snap daarom ook niet waarom de assistent niet zegt : mevrouw u kunt het beste testen op de dag dat u ongesteld moet worden en het liefst nog 2 dagen daarna pas ofzo,

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    sorry maar ik denk dat je gewoon niet zwanger bent ik hoop het natuurlijk wel voor je en dat het een innesteling is maar ga er maar van uit dat je gewoon ongestelt bent

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb van TS begrepen dat ze zware medicatie slikt en dat ze daarom zo snel mogelijk moet weten of ze zwanger is? In dat geval kan ik me het advies van de assistente wel voorstellen.

TS: je zou dan het beste zaterdag of zondag nog even kunnen testen, maar dan dus niet met zo'n Predictor Early!
    Als je al zwanger bent, zou er dan toch echt een tweede lijntje zichtbaar moeten zijn op een ander merk test.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dit denk ik ook.

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

ook dan vind ik het nog raar.... ik gebruik zelf ook zware medicatie... ik heb toch echt moeten stoppen met die medicatie bij de wens om zwanger te worden. dit omdat het gewoon niet goed is voor het vruchtje laat staan voor de innesteling,

in mijn ogen is het dus van belang dat ze haar medicatie blijft gebruiken tot ze weet of ze zwanger is of niet... ik denk dat een goede arts dan echt wel in zijn achterhoofd heeft : testen op nod, eerder eigenlijk nooit de bedoeling dus dat hij daar echt wel rekening mee gehouden heeft dat mensen soms pas een week overtijd positief testen bijvoorbeeld en dat de arts dan de weloverwogen keuze heeft gemaakt dat dit dan geen probleem is.....

daarbij is mijn ervaring dat als er niet gestopt kan worden met medicatie pas bij zwangerschap dat de artsen hier zeggen dat een bloedtest gedaan moet worden toch... elke arts weet dat je met een bloedtest zo 2 dagen eerder kunt testen dan met een urine test .....Lijkt mij... maar wie ben ik .... ik ben ook maar een leek.

10. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Prodictor is indd super onbetrouwbaar! Vriendin van mij dacht ook zwanger te zijn (2 duidelijk streepjes) maar was dus niet zo.
    Ennuh urine.. Al zou je in de verwarming zetten je hcg wordt er niet anders van..
    Heb ook nog nooit gehoord dat je het zou moeten koelen.
    Ik snap dat je erg graag zwanger wil zijn, maar je kunt echt pas testen en conclusies trekken vanaf je NOD.
    Ook die bruine afscheiding hoeft niks te zeggen... Maak jezelf niet blij voor niks want dan is de domper 4x zo groot straks.

Afwachten... Enigste wat je kunt doen..

11. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Je kunt toch gewoon testen wanneer je wilt? Als jij het fijn vindt om elke ochtend een staafje in je pies te dopen dan doe je dat toch? Het ergste wat kan gebeuren is dat zal blijken dat je niet zwanger bent. En dat is dan even heel naar.

12. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    begrijp me trouwens niet verkeerd hoor ts, ik hoop uiteraard voor je dat je zwanger bent !!!

13. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Pff wat een huisarts heb je

Je geeft aan 6 mei je ei te hebben gehad en geklust
    Ik met een cycllus van 29 ook en mijn ongi komt pas min a.s maandag hooguit woensdag

dus je huisarts weet je cyclus niet laat staan wanneer je innestelling is
    zou zeggen ga het weekend nog een keer testen met kv 2 voor 5

bij de HA moet je genoeg HCG hebben voor hun testten
    dan ben je nu zowieso te vroeg voor

dus het kan alle kanten nog op

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ik begrijp ook nietbzo goed waarom je ha vasthoudt aan die urinetesten.
    Zeker gezien die zware medicatie. Ze zou je een bloedtest moeten laten afnemen.
    Zelf zou je om de 48u een test kunnen doen, hcg verdubbelt zich iedere 48u.
    Maar doe dan niet weer eigenwijs en koop géén predictor early.
    Over dat bruine bloed, ik had dat zo vaak, begon een paar dagen voor mn echte menstruatie.

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Over het bloeden... Ik heb ook twee maanden gehad en eentje was in onze twee poging proberen.... Ik zou ook gezworen hebben dat het een innesteling was... Al bleef ik er wel nog nuchter onder en begon ik geen rare dingen te doen... Wat bleek... Negatieve testen en gewoon ongi achteraf..( en ik was toen al jaaaren van de pil af, dus daar lag het niet aan...) dus een bloeding staat niet altijd garant aan een innesteling.. Beetje gek van je dokter om dat zo standvastig te zeggen...

Ik begrijp dat je heeeel graag zwanger wil worden, maar in het zwanger worden gelden twee gouden regels: laat je niet gek maken en heb geduld. :)

En als je al een jaar probeert om zwanger te worden zonder resultaat, is het misschien wel eens tijd om verdere onderzoeken te laten doen...

16. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Zouden ze wel moeten doen inderdaad. Mij ha vertelde mij ook dat ik het beste 2dgn of zelfs een week na mn nod het beste kan testen.

17. WomanP

WomanP Lid

12 mrt 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat klopt over de medicatie. Dat is ook de reden dat de assistentes zo'n haast maken. Ik heb via een vriendin die nu zwanger is en testen over heeft testen overgekocht. Die ga ik zaterdag of zondag proberen.
    De bloeding is nu weer heel nihil. Ik begrijp dat mensen zich verbazen over hoe het bij me loopt en wat ik allemaal denk of juist niet denk.
    Alleen tot gister dacht ik ook sterk niet zwanger te zijn - nu ik deze bloeding heb, die absoluut verre van ongi lijkt - begin ik weer te twijfelen.

Maar misschien is het goed als ik eventjes niet online kom en dingen opschrijf zodat ik ook geen input meer heb. Het wordt me eventjes teveel en ik word er onzeker van. Ik wacht het gewoon rustig af.

Bedankt iedereen die me leest en tips geeft, ik laat zodra ik getest heb wat weten.

Groetjes,
    WomanP

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Maar de onzekerheid komt door je huisarts. Deze heeft laten vallen dat het een innesteling kan zijn. Maar volgens mij komt zoiets maar weinig voor, dat vrouwen hier daadwerkelijk bloed bij verliezen. Ik vind het een slechte zaak van je huisarts. Hij heeft jou nu misschien valse hoop gegeven. Je moet volgende week gewoon weer testten. En dan het liefste met die van de Kruidvat 2 voor 5. Succes ermee en vooral sterkte. Hopelijk ben je zwanger!

19. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ojee klinkt spannend. En geen Predictor Early voor mij. Ik vertrouw die vroegtesten ook niet, want waarom zijn er dan nog gewone testen als die vroeg-testen allemaal supergoed zijn?? Een valse-hoop gever denk ik. Niet dat ik geduld heb, maar ga mezelf niet teleurstellen.
    Ik ben zeer benieuwd wat eruit komt voor WomanP...... vind het hier een daar een gek verhaal. Hopelijk pakt het goed uit.

20. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik kan een duidelijke tweede streep bij predictor terwijl ik helemaal niet zwanger was. En ik had 2 testen gedaan met predictor en daarna KV test. en bij KV test was die gwn omo-wit. Ik heb dus zeer slechte ervaring met predixtor

Deel Deze Pagina