Ik durf het niet te geloven

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door WomanP, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    16 febr laatste menstruatie en 6 mei je ei kom je toch op min 18 maart je nod

Ik 17e menstruatie en 6 mei me ei ik zit tussen 18 a 20e me nod
    je geeft aan cyclus van 29/30 te hebben dus met testten ben je idd te vroeg zou zaterdag nog een testje proberen te wagen

2. Bayeux12

Bayeux12 Actief lid

11 dec 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Urine word wel altijd in de koelkast gezet voor het testen, op het werk iig wel. (verzorgingshuis). Maar van die verwarming in de auto veranderd het inderdaad niks. Ik snap heel goed dat je heel graag zwanger wil worden (we kennen het gevoel allemaal) maar je moet idd oppassen dat je jezelf niks aanpraat, je kunt je menstruatie namelijk zelf ook 'uitstellen'.

3. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Whahahaah!!!! Geniaal. Alsof ik hier mijn eigen gedachten teruglees. Zo simpel kan het leven zijn!

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik heb het hele verhaal gelezen, maar Jantine beschrijft ook precies wat ik denk :D

TS, bestel gewoon een pakket testen voor een paar euro op internet. Die van Aanbiedingen zwanger worden -Zwanger & Kids zijn goed en dan kun je iedere dag een testje wagen als je wil en het kost ook geen drol. Denk dat 10 testen net zo duur zijn als die 2 van predictor early ;) En ik heb ook goede ervaring met de zwangerschapstest van Z&K, duidelijk positief op 12 DPO.

Dit is eigenlijk gewoon onnodig moeilijk doen en jezelf onzeker maken!

5. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Ik ben benieuwd of je nog n test hebt gedaan inmiddels en wat de uitslag daarvan is. Wil je dat met ons delen?

Deel Deze Pagina