Mijn vriend was met de streepjes testen terug houdend.... Maar na de knal test van midstream was hij al om..... We zijn nog wel erg voorzichtig en willen het nog even afwachten en aanzien of het allemaal goed blijft gaan. In ieder geval wil ik dinsdag via de huisarts om een bloedtest vragen. En als daar dan idd ook uit blijkt dat ik zwanger ben dan voel ik mij misschien wat rustiger in dit alles..... Om een een of andere reden voel ik mij dat nu niet nl.
Whaaaaaaa gefeliciteerd!!! Wij hebben ook vijf jaar gewacht, en als het dan zover is dan weet je niet wat je overkomt. Het ongeloof heeft hier 9 maanden de boventoon gevoerd GENIET!!!
Hallo Dames, Ik lees zo nu en dan op het forum, nu toch maar zelf een account aangemaakt. Helaas is zwanger worden hier ook niet vanzelfsprekend. Na een jaar druk aan het oefenen te zijn geweest, zonder resultaat (geen enkele positieve test), besloten om naar de huisarts te stappen. Mijn vriend en ik zijn beide door de molen geweest. Niets verontrustends gevonden. Toch, omdat ik vroeger een peritonitis (buikvliesontsteking) heb gehad, is er besloten een kijkoperatie uit te voeren. Deze heeft plaats gevonden op 5 februari. Hierbij zijn tevens tubatesten gedaan. Daarmee kunnen ze zien of de eileiders doorgankelijk zijn. Ook daar bleek vrijwel alles goed te zijn, op een paar kleine verklevingen na, wat geen problemen zou moeten opleveren voor een eventuele zwangerschap. Vijf dagen na de operatie voor het eerst weer seks gehad. Na 36 dagen een test gedaan, ookal had ik wel vaker af en toe eens een cyclus van 39/40 dagen. En....... Hij was positief! Ik kan het niet geloven en begrijp het ergens toch niet helemaal. Zouden ze dan toch met de tubatesten de eileiders meer doorgankelijk hebben gemaakt? In verband met grotere kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap, heb ik volgende week donderdag een echo om te kijken of het goed zit. Lieve Groet
Ik hoop het Iris, zou fantastisch zijn! We lopen gelijk. Ik ben na twee jaar tevergeefs proberen zwanger geworden vier maanden na spoeling, hsg.