net zwanger en erg vermagerd

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door RockinMommy, 23 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RockinMommy

21 jan 2013
    11
    0
    0
    Leiden
    Hallo dames!

15 okt 2011 ben ik bevallen van ons overleden zoontje.
    Ik was precies 20 weken.
    Na een jaar proberen ben ik dan eindelijk weer zwanger.
    Ben nu ondertussen 10 weekjes en heb van de week in het ziekenhuis gelegen aan de voedingsinfuus. Na 5 dagen kon ik gaan, op eigen verzoek.
    Het deed me erg goed al deed het spul erg pijn in mn ader.
    Nu heb ik het probleem dat ik sinds ik zwanger ben echt heeeel erg vermagerd ben.
    Ik ben altijd een dun lang meisje geweest, 1.78m en 55kg.
    Maar sinds de zwangerschap ben ik dus 10 kg afgevallen.
    Ik durf niet meer in de spiegel te kijken.
    Mijn benen zijn letterlijk als stokjes en heb ook moeite met lopen omdat mn benen zo wiebelen en dus onstabiel ben.
    Hierdoor voel ik me nog onzekerder.
    Kan tot nu toe absoluut niet genieten van de zwangerschap. Zelfs toen ik zag dat alles goed was.
    Ik vind t heel eng om mezelf zo extreem mager te zien worden.
    Ik eet wel goed en gezond.
    Heb ook met een diƫtiste gesproken en natuurlijk het standaard praatje; het hoort erbij, de baby is een parasiet enzo.
    Maar ik ben echt bang dat het nog erger wordt, alsof ik t niet in de hand heb, ongeacht of ik veel eet.
    Ik vroeg me af of jullie dit kennen?
    Bij de eerste zwangerschap was ik best bol in me gezicht en had van een cup b naar een volle cup D.
    Na die zwangerschap ging ik terug naar 75A en nu pas ik die bh niet eens meer.
    Ik denk dat ik nu 65 aa heb :(
    Dit is geen leuke zwangerschap.
    T gekke is is dat ik bij mijn eerste zwangerschap HG heb gehad en toch was ik bol, om het even zo te zeggen.
    Ik hoop dat iemand het kent, geeft toch een beetje een geruststelling dat ik niet alleen ben.

Xxx RockinMommy

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hoi!
    Na een jaar weer zwanger. Aller eerst van harte. Het zal wel niet zo'n onbevangen zwangerschap zijn, gezien jullie eerst overleden kindje...
    En dat vermageren...dat herken ik...een klein beetje dan. Ik was de eerste 20 weken ook flink ziek. Heb niet in het ZH gelegen zoals jij, maar wel controles van de HA om te kijken of ik nog voldoende vocht etc vast hield. In elk geval 7 kilo afgevallen, daarna niet meer op de weegschaal gestaan. En ja, ik ben van mezelf ook dun...dus werd nog dunner. En dat was me ook aan te zien! En ja, leuk is anders....
    Ik knapte na die 20 weken weer op... en daarmee kwamen ook de kilo's weer terug!
    Meid, ff een knuf!!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!! Maar kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt. Het lijkt mij dat de vk het wel goed in de gaten zal houden dat je nu bljft aankomen en zeker niet meer afvalt. Het moet ook goed met jou gaan!!en 55 kg voor jou lengte is idd niet veel!! Maar ben je erg misselijk dat je daardoor niet veel eten binnenhoudt? Ik hoop dat je gauw weer goed kan eten en dat je jezelf weer voller ziet worden in de spiegel!!dikke knuffel meis!!

En trouwens, wat verdrietig dat je je zoontje moet missen!! veel sterkte daar nog mee, lijkt me vreselijk!!

4. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kom helaas alleen maar aan en weet dus niet wat het is, maar ik wens je toch veel sterkte toe. Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop met je mee dat dit een gezond kindje wordt wat je na zon 40 weken in de armen mag houden!

Deel Deze Pagina